Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Station 7 Noe sier meg at mange på dette forumet vil prøve? :!: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Så skikkelig tvilsomt ut! Må bare prøves Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hva er den offisielle siden til spillet egentlig? :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mer: produsenten: http://www.somavision.com/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ser for meg mulitplayer i dette ^^ Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Syns egentlig det bare så dårlig ut. Men for all del: Sikkert mange som kommer til å spille dette med buksene på knærne. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Syns egentlig det bare så dårlig ut. Men for all del: Sikkert mange som kommer til å spille dette med buksene på knærne. 8071721[/snapback] My eyes, my eyes! Nerdenes himmelrike..! Idioti på høyt plan, virkelig! Men ja, her kommer frøken høyre til å få trimmet seg på mang et gutterom hos overpubertale nerder som kommer så nær de overhode vil komme mus når de forsiktig stryker over scrollhjulet på den høyt ærede gamingmusa si. Hva er konseptet? Larry møter CS og alt blir en eneste stor nerdegryte med heftige sexorgies før alle klikker i vinkel, bunnyjumper rundt og praccer aim på hverandres edlere deler? Kommer det en versjon for fast-pace gamerne ala UT? Klar, ferdig, ferdig etterfulgt av en heftig runde instagib? Se for dere moddene som blir laget til dette spillet etterhvert som overkåte programmerere lar tankene få fritt spillerom! Da blir det whip-only modd! :!: Believe me! AI kommer aldri til å være så viktig for nerdene som når dette spillet kommer! Her kan man jo pracce moves fram til nestegang man tilfeldigvis dumper borti drømmedama i gangen! ..men det er kanskje ikke så viktig om intelligensen ikker er helt på topp, så lenge man har gromt nok skjermkort til å generere damer med kurver totalt fri for pixlete detaljer samt smooth texture you-know-where? :!: Jeesz, dette blei mye.. Om spillet får noe særlig oppslutning blant andre enn de nevnte, noe omtåkede og halvscizo menneskene som finner det for godt å ha sex med seg selv hele livet tviler jeg på. Det var poenget. PS! Ingen bør ta dette inn over seg, kun et humoristisk innslag satt helt på spissen helt på tampen av kvelden! No hard feelings, modererer meg om noen syntes det blei for drøyt. Var ment morsomt! Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Fikk meg til å le iallefall Den YouTube traileren det ble linket til lenger oppe fikk meg i litt Duke Nukem 3D modus. Tilbake til strippebuler og politigriser Ah, back in the days... Endret 4. mars 2007 av Ezekiel__ Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha, trodde først det var snakk om et spill basert på de dårlige XXX action filmene med VinDiesel Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og folk hevder at vi ikkje treng fotorealisme i spel. Eg reknar med at nokon kjem med ein omtale snart. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og folk hevder at vi ikkje treng fotorealisme i spel. 8073328[/snapback] Hehe. Veldig godt poeng Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hahaha, de skal vel ikke selge skvipet? :!: Lenke til kommentar
Ilikegames Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 det der må jo bare prøves :!: haha! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Spillet kommer i løpet av mars! For de som velger å kjøpe spillet, så vil vi gjerne ha en anmeldelse. edit:leif Endret 4. mars 2007 av Rakib Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dette spillet er jo bare for hormonfylte unger som ikke har vært ute av rommet sitt på et år. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fotorealisme er nå en ting, men spillet så bare jævlig stygt ut utifra traileren. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha. For et spill Men, var DRITTGRAFIKK da. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror dette kan være laget i "FPS creator". Ser slik ut i alle fall Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sjekk den siden da. Hahaha! "Special offer: Download trailer FREE!" Hahahaha! Gratis trailer folkens, frem med champagnen! Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dette spillet er jo bare for hormonfylte unger som ikke har vært ute av rommet sitt på et år. 8073844[/snapback] ikke ta ting så alvorlig, inn å være voksen? syns nesten gamer.no burde komme med en anmeldelse av dette spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå