Pjuus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Ja, som emnetittelen sier er mitt spørsmål: Hvordan stiller en på lukkertiden til kameraet? Jeg har kamera panasonic DMC-FZ5 om det har noe å si:p Endret 3. mars 2007 av Pjuus Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har kameraet ditt mulighet for manuelle innstillinger? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 For å være ærlig så veit jeg ikke.. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Da vil jeg råde deg til å lese bruksanvisninga, hvis du har den. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Det er manuell innstilling på kamera ja:p men hvordan stiller man inn lukkertiden da? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis du bare vil endre på lukkertiden, setter du hjulet på toppen til "S" og kamera vil velge blenderåpning (hvis du vil ha full kontroll, setter du det i "M"). Justering av lukkertid (og eventuelt blenderåpning) tipper jeg du gjør med fireveisknappen bak på kamera, verdien går jeg ut ifra vises på skjermen. Har ikke kamera, men googlet noen bilder av det. Ellers er alt dette og mer til forklart i bruksanvisningen hvis den er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 thnx.. Jeg fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå