morgan_kane Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 vilke prossesor er best? hvilken er best i forhold til pris? hvilken burde jeg kjøpe for å slippe billig unna med bra ytelse i spill. Lenke til kommentar
malmo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 vilke prossesor er best?hvilken er best i forhold til pris? hvilken burde jeg kjøpe for å slippe billig unna med bra ytelse i spill. 8068861[/snapback] intel cd2, hva mener du med billig? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvis du skal ha en prosessor i prisklassen 1500 og oppover, så er C2D veien å gå. Men husk at du kan ikke bare oppgradere CPU. Du må også ha nytt HK, og mest sannsynlig minne, og kanskje skjermkort. Dvs. det koster med enn bare CPU hvis du ikke har de andre komponentene Endret 3. mars 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 har ikke tenkt å kjøpe meg noen cpu ennå, men hvis jeg skal så kjøper jeg meg en ny pc. hva jeg mener med billig, c2d er dyre i forhold til amd. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 enig med malmo...gå for Intel Core 2 Duo...C2D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå