Pjuus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Ja.. jeg lurer da på hvordan man klarer ta dråpebilder.. Dråpene er jo aldri der mer enn 1 sekund, før de blir borte:p hmm.. :s Endret 3. mars 2007 av Pjuus Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Stativ, blitz, oppvaskkum, lukketid på 1/100 eller kjappere. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det finnes en egen dråpebilde-tråd med mye info, søk davel Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Metoden jeg har blitt fortalt (men aldri prøvd) for studio: Helt mørkt studio. Kamera på bulb. belyse motivet med en blitz i det dråpen treffer Lenke til kommentar
pederk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Metoden jeg har blitt fortalt (men aldri prøvd) for studio: Helt mørkt studio. Kamera på bulb. belyse motivet med en blitz i det dråpen treffer 8073284[/snapback] Helt mørkt blir jo ganske vanskelig om man skal se dråpen treffe vannet. Modelleringslys? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Metoden jeg har blitt fortalt (men aldri prøvd) for studio: Helt mørkt studio. Kamera på bulb. belyse motivet med en blitz i det dråpen treffer 8073284[/snapback] Helt mørkt blir jo ganske vanskelig om man skal se dråpen treffe vannet. Modelleringslys? 8073780[/snapback] Mulig. Jeg vet ikke. Men pesonlig så reagerer jeg som oftest kjappere på lyd enn på syn. Man hører jo dråpen. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå