Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Maskinen fryser i filmvisning

Anbefalte innlegg

Hei,

Har et problem med maskinen, som oppstår relativt ofte, men alltid 13:13 ut i House.S02E06.HDTV.XviD-LOL.avi (om dette tilfeldigvis skulle være et kjent problem). Det som skjer er at maskinen fryser og "siste" lyden som ble spilt spilles om og om igjen. I halv-sekkunds perioder svarer maskinen igjen, med ca 30 sekkunders mellomrom.

Dette har skjedd i omtrent ett år, og jeg har siden da formatert ørten ganger, reinnstalert alle drivere, både fra medfølgende CDer og fra internett. Skjønner ikke hva det kan komme av.

Noen som vet hva det kansje kan være? Alle tips er ønskelige!

Takker på forhånd.

- Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dette skjer med samme film/serie så er det nok der problemet ligger, ett dårlig parti i filmen eller noe sånn.

hadde en film liggende på hd som var i Wmp format som lagde mye trøbbel, trodde det var hd som hadde tatt kvelden, men når jeg slettet denne filen så forsvant alle problem.

Lenke til kommentar

Etter å ha slettet den ble det merkbart bedre, men som sagt så har dette foregått i over et år. Ikke vet jeg hva det kan komme av, men hvis et dårlig parti i en film kan forårsake det vurderer jeg å slette alt jeg har.

Lenke til kommentar

Gjort et par memtests, har byttet litt på hardware og mistenker at hardisken er ødelagt. Spørsmålet er da, finnes den en harddisk-test tilsvarende memtest86? Det er OS-disken det er snakk om og vil gjerne beholde innholdet, så, om det viser seg at den er ødelagt, hvordan kan jeg kopiere alt over til en ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...