bleidd Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 På jobben har vi sikret oss et telefonnummer som staver et ord på 8 bokstaver, selvfølgelig relatert til det vi driver med. Foreløpig er dette nummeret bare viderekoblet til vårt vanlige telefonnummer, med de kostnadene det medfører (tellerskritt). Dette vil etterhvert legges om til å bli et slags sentralbord for oss. Dette er altså fasttelefoner hele veien, og nummeret er et "vanlig" nummer som begynner på tallet 7. Mitt spørsmål er som følger: Er det mulig å få seg et mobilnummer (som ringer direkte til min mobil, uten noen viderekobling) som begynner på tallet 2 i stedet for 4 eller 9? F.eks. 25xxxxxx. Jeg har et bedriftsabonnement fra Telenor. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 En løsning kan være å portere 2-nummeret til NetCom Trådløs Bedrift. Da blir nummeret et sentralbord og du kan evt få alle samtaler satt rett til din mobil. Meget mulig at Telenor Proffnett kan tilby en lik løsning. -snubbel Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) En løsning kan være å portere 2-nummeret til NetCom Trådløs Bedrift. Da blir nummeret et sentralbord og du kan evt få alle samtaler satt rett til din mobil. Meget mulig at Telenor Proffnett kan tilby en lik løsning. -snubbel 8069050[/snapback] Min far var skikkelig irritert på telenor over at de hadde en mye dårligere løsning enn NetCom på dette området, men nå har Telenor fått det samme Vet ikke helt hva det var, men han måtte hvertfall betale mye penger for viderekoblingen av fasttelefonnummeret hos Telenor først, nå slipper han det, og slipper å skifte til NetCom (bedriften må egentlig ha Telenor, uten at jeg helt vet hvorfor) Endret 6. mars 2007 av angellwax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå