Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil hun meg?


Gjest Enda en gjest...

Anbefalte innlegg

Gjest Enda en gjest...

Hei!

Var på leir for noen dager siden.

Ble kjent med folka som var der siden vi ikke var så mange.

Etter hvert som tiden gikk utover kvelden satt vi( jeg og 1gutt og 3 jenter*) oss litt for oss selv.

Vi skrudde av lyset bare for tull :roll: Etter hvert begynte det å bli litt mer intimt... Ikke sex og klining, bare strykking på brystkassa og litt biting/suging på halsen. Først drev hun ene jenta på med han andre gutten. Hu siste jenta bare satt der å så søvning ut. Etter en stund så satt hun seg mellom meg og han andre gutten.. vi lå vell mer på ryggen. Så begynte hun å stryke meg på brystkassa. Jeg er en person (som sikkert noen andre også) som får "rykkninger" i magemusklene når jeg blir strøket der... Dette syns hun var artig å begynte å gjør d av å til bare på tull.sånn lå vi i sikkert 1 time før han andre gutten sa han skulle gå å legge seg. Da sa hun andre jenta at hun også skulle legge seg, så jeg ble like vell med, og til slutt kom hun andre å med...

Egentlig skulle jeg dele rom med han gutten. en køyeseng. under etasjen var litt breddere en over etasjen. jeg la meg i over etasjen som avtalt, men så kom jentene med sove poser(eller den ene i hvertfall) det lå noen dyner i et skap.. hun "aktive" la seg i under køya mens hun andre søvninge kom opp.. etter en stund ble begge oss i 2ndre etasjen i køya kalt ned.

jeg ble liggende mellom de to jentene.. med klær på alle 4... :roll: ..... det som gjorde at jeg egentilg kom ned var vel at hun sa hun kunne klø meg litt :innocent: .... slik ble vi liggende en stund... etter hvert så måtte jeg legge armen rundt henne siden hun lå nesten oppe på meg..

jeg vet ikke hvordan det gikk til men jeg ble liggende å holde rundt henne mens hun strøk meg på brystkassa.. de andre var fortsatt våkne. han andre gutten fikk vi etterhvert til å gå opp i 2dre etasje av køya etter som han ville sove...vi var så snill mot ham :roll: ...

da ble jeg liggende i midten... Jeg spurte hun søvnige jenta om hunne kunne hente meg noe(husker ikke va) med engang hun så en annen vei så kjente jeg plutselig at hun andre jenta(ja jeg vet jeg bruker andre,etc altfor mye og at du sikkert ikke skjønner hvem)begynte å bite meg litt sånn godt på nakken(ja jeg likte det :!: )men med engang hun andre kom tilbake sluttet hun... etter 5min så sovnet armen min pga hun lå på den... jeg spurte igjen om hunne kunne flytte seg og hun spurte "hvor skall jeg ligge da?"...

"her?" sa hun litt ironisk å rullet seg opp på meg...ja hadde jeg mest lyst å si men sa nei.. jeg ble igjen liggende og holde rundt henne og sovnet til slutt...

 

dagen etter på skulle jeg ta bussen eller toget hjem.. Jeg viste ikke helt..

Hun sa hun ikke viste å ikke ville dra alene hjem.. ettersom resten tok bussen gjorde jeg og det å hun følgte etter oss.. på bussen ville jeg helst sove, men hun kom å satte seg ved siden av meg... ikke at det gjorde meg noen.. der satt vi bare å snakket litt om va som helst nesten... hun spurte hvor jeg bodde og sånt.. så kom vi frem.. jeg spurte ikke etter mob / email , hun spurte heller ikke meg... Hun klemte meg fort smilt å gikk av bussen siden hun skulle vidre.. jeg har ikke sett henne siden... Men jeg fikk ihvertfall tak i mobil nr. hennes gjennom noen vi begge kjente...

 

ps : jeg går i 9. drikker sjeldent (1-2 ganger året, men aldri helt full).

hun gåt i 10. å d høres ut som hun er i fylla ofte nok...

de andre som var der var stortsett 15-19 åringer..

hun prøvde også å overtale meg til å bli med på en annen leir..

 

*Hun som satt å så søvning ut var x'n min.. -.-

 

 

va vil hun?

 

vil hun jeg skal ta kontakt?

 

vil hun bare være venner?

 

jeg forrstår meg ikke på jenter :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

meg igjen...

Sendte henne en SMS etter msn adressa...fikk repsons av å form av adressen som håpet...

 

Sendte for 20min.

"Va sjer? :) "

 

Fikk svar straks:

"Har vært hos en venn. skal legge meg å sove..."

 

sendte:

"Sov godt :) drøm søtt"

 

å fikk ikke noe respons..

tenkte hun sovna :p

 

positiv / negativt?

skal jeg sende flere i morgen?

what to do?

Lenke til kommentar
what to do?

8078696[/snapback]

 

Hehe. Det er umulig å vite om hun var oppglødd av å være på tur, romantisk og løssluppen stemning osv... Hverdagen kan være noe helt annet. Men helt konkret: Du vet egentlig ingenting ennå. Finn ut hva du vil, ta kontakt hvis du finner ut at det er riktig, hvis ikke, lar du være. Du kommer aldri til å skjønne deg på jenter (de som mener de gjør det, undervurderer dem :p ), men den spenninga de kan frembringe er magisk...Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...