NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hei. Jeg har tenkt på å kjøpe nytt brett snart (burton), men lurer på hvor jeg skal kjøpe det. Har tenkt på å kjøpe fjorårets modell så det blir litt billigere.(Er ikke verdens rikeste pers.) Noen som har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe? (har sjekka Gsport , Intersport og mx sport) Endret 4. mars 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kjøpte mitt brett i fjor på G-sport, å da kostet fult sett 2300kr. Kjøpte det på Januar salg Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Okei Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Nosebone Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Seasport, der er det nok snart salg, men ville ikke bare kjøpt det billigste i en sportsbutikk, da er det mye bedre og kjøpe ett brukt som har kostet litt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg ser jo selfølgelig på kvaliteten når jeg skal kjøpe men vil ha det til er rimelig pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå