Mrpusten Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei Jeg har lyst å kjøpe meg en derbi senda... man jeg hører det er folk som sier at de går i stykker fort Og at det er vanskelig å få deler! Stemmer dette her? Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er feil,for det første er derbi kvalitet(har derbi selv). Eneste problemme jeg har hatt var simringene i demperne men det gikk på garanti. Ellers er det lett å få tak i billige deler. Så kjøp deg en derbi du Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 hmm...hvilken derbi har du? Jeg lurer på å kjøpe meg en derbi senda extreme 04 til 14 000.... er det bra? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har derbi jeg og (GPR) , simringene på mine med gjikk , skal snart på service å få det fikset gratis. motorene til derbi er bedre en AM6 , grunnet at de egentlig er 80ccm motorer med 50 ccm sylinder , så med andre ord har de en veiv , girkasse og clutch som er beegnet for 80 ccm , og de komponentene der er vesentlig bedre en på AM6 (Am6 er motoren som sitter i ca alle andre mopeder ) håper svarter var til hjelp , og derbi er kvalitet ! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har derbi jeg og (GPR) , simringene på mine med gjikk , skal snart på service å få det fikset gratis. motorene til derbi er bedre en AM6 , grunnet at de egentlig er 80ccm motorer med 50 ccm sylinder , så med andre ord har de en veiv , girkasse og clutch som er beegnet for 80 ccm , og de komponentene der er vesentlig bedre en på AM6 (Am6 er motoren som sitter i ca alle andre mopeder ) håper svarter var til hjelp , og derbi er kvalitet ! 8072771[/snapback] Så du sier at hvis jeg setter på MHR på Derbi clutch og veiv så går det kjempe bra ? annen effektkurve mtp turtall, men piss meg i øret om det går lenge.. kjøp deg senda du, greie mopper.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har derbi jeg og (GPR) , simringene på mine med gjikk , skal snart på service å få det fikset gratis. motorene til derbi er bedre en AM6 , grunnet at de egentlig er 80ccm motorer med 50 ccm sylinder , så med andre ord har de en veiv , girkasse og clutch som er beegnet for 80 ccm , og de komponentene der er vesentlig bedre en på AM6 (Am6 er motoren som sitter i ca alle andre mopeder ) håper svarter var til hjelp , og derbi er kvalitet ! 8072771[/snapback] Så du sier at hvis jeg setter på MHR på Derbi clutch og veiv så går det kjempe bra ? annen effektkurve mtp turtall, men piss meg i øret om det går lenge.. kjøp deg senda du, greie mopper.. 8073237[/snapback] Nei jeg tviler på at MHR går bra på derbi sin orginale veiv , for 80cc sylinderen som motorene er laget for er vel neppe i nærheten så agresive som MHR. Men tror clutchen skal klare seg bra. btw så skal derbi veiva tåle max 14K etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 ja, jeg har merket at folk sier at motorne er ganske bra. Men det jer er redd for er visst deler går i stykker. De sier at det kan ta opptil flere måneder før man får de, og det er kjipt visst du er midt i sommern. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Din lokale mc forhandler skaffer fort deler hvis du trenger. Og det finns tonnevis av nettsider som selger deler til Derbi. Du kan trygt kjøpe deg en Derbi. Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hmm...hvilken derbi har du? Jeg lurer på å kjøpe meg en derbi senda extreme 04 til 14 000.... er det bra? 8072723[/snapback] Har en X-race jeg.. Har du bilde av den du skal kjøpe da? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ja, jeg har merket at folk sier at motorne er ganske bra. Men det jer er redd for er visst deler går i stykker. De sier at det kan ta opptil flere måneder før man får de, og det er kjipt visst du er midt i sommern. 8074323[/snapback] eneste på derbi som kan vere problemet er sim ringene i demperene , og at noe av det elektriske fucker seg litt opp, men de delene får du tak i mange plasser , må ikke være derbi liksom Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 hmm... jeg har et bilde av en jeg vurderer og kjøpe... men er lurer på om prisen er høy...14k .... se selv ..gjerne gi råd. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kjøpte mæ en derbi sist uke!. ;P syns det er kjempe morro å kjøre1. ;D den går bra og er tøff og se på!. .;P 14k for en 04 modell er da vell ikke så verst?. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 tar ikke lange tiden å skaffe deler vis du bestiller fra www.speedoptions.no bestillte deler til min derbi, tok 2-3 dager Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har selv Gilera rcr, det er en senda x-race med andre kåper. har aldri hadd noe problem med deler eller noe:) Endret 7. september 2008 av Reppemarkus Lenke til kommentar
holtsdalen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 har hatt på 85cc sylinder (60millimeter om jeg ikke husker feil) i snart 2 år uten feil! så er bare og kjøre den inn ordentlig så holder det evig! elektrisk er litt dårlig på disse mopedene men er brukans viss mopeden ikke står ute i rein pga irr på ledningner osvosv, har ikke hatt store problemer med min derbi senda 04 mod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå