Gå til innhold

video til mp3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ImTOO DVD Ripper Platinum v4.0

ImTOO DVD Ripper is DVD converter, DVD rip software to convert DVD, rip DVD to VCD, DVD to DivX, DVD to MPEG, DVD to WMV, DVD to AVI, DVD to WMA, DVD to MP3 easily and quickly with excellent image/sound quality. DVD Ripper is the best DVD ripping software, DVD rip software to convert DVD, rip DVD to all popular video/audio formats.

http://www.imtoo.com/

Lenke til kommentar

Du har også mulighet til å dumpe lydfilen i en film til disk med mplayer:

mplayer -dumpaudio <videofil> -dumpfile <utnavn>

Den resulterende filen vil være av det originale formatet og bitraten til filmen. Det er kanskje lurt å kjøre filmen en gang, for å sjekke hvilket format lyden er kodet i (mplayer skriver det ut). Tilsvarende kan gjøres for å lagre streaming film til disk:

mplayer -dumpstream <URL> -dumpfile <utnavn>

Utrolig kjapt og enkelt, så dette er noe jeg anbefaler. :) Hvis du ikke har mplayer kan du enkelt installere det med Automatix2 (om du har Debian-basert distro).

Lenke til kommentar

Den resulterende filen vil være av det originale formatet og bitraten til filmen. Det er kanskje lurt å kjøre filmen en gang, for å sjekke hvilket format lyden er kodet i (mplayer skriver det ut). Tilsvarende kan gjøres for å lagre streaming film til disk:

Utrolig kjapt og enkelt, så dette er noe jeg anbefaler. :) Hvis du ikke har mplayer kan du enkelt installere det med Automatix2 (om du har Debian-basert distro).

8073665[/snapback]

Dette er utrolig kjapt! Det tok 40 sekunder totalt å dumpe lyden fra en to timer lang film.

Lenke til kommentar
"ImTOO DVD Ripper" er for Windows, og koster penger.

8074169[/snapback]

Lol! Tommy-T så sikkert denne tråden i "Vis nye poster", og ante ikke at han svarte i GNU/Linux-forumet. :!:

8074206[/snapback]

nei, jeg så den i ubesvarte innlegg, men ante ikke at jeg svarte i GNU/Linux forumet nei... oops :blush:

Lenke til kommentar

8073665[/snapback]

Dette er utrolig kjapt! Det tok 40 sekunder totalt å dumpe lyden fra en to timer lang film.

8074241[/snapback]

Mplayer gjorde jobben kjapt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...