Zolo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det noen bra programmer som kan konvertere en film til mp3? Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ImTOO DVD Ripper Platinum v4.0 ImTOO DVD Ripper is DVD converter, DVD rip software to convert DVD, rip DVD to VCD, DVD to DivX, DVD to MPEG, DVD to WMV, DVD to AVI, DVD to WMA, DVD to MP3 easily and quickly with excellent image/sound quality. DVD Ripper is the best DVD ripping software, DVD rip software to convert DVD, rip DVD to all popular video/audio formats. http://www.imtoo.com/ Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du har også mulighet til å dumpe lydfilen i en film til disk med mplayer: mplayer -dumpaudio <videofil> -dumpfile <utnavn> Den resulterende filen vil være av det originale formatet og bitraten til filmen. Det er kanskje lurt å kjøre filmen en gang, for å sjekke hvilket format lyden er kodet i (mplayer skriver det ut). Tilsvarende kan gjøres for å lagre streaming film til disk: mplayer -dumpstream <URL> -dumpfile <utnavn> Utrolig kjapt og enkelt, så dette er noe jeg anbefaler. Hvis du ikke har mplayer kan du enkelt installere det med Automatix2 (om du har Debian-basert distro). Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 "ImTOO DVD Ripper" er for Windows, og koster penger. 8074169[/snapback] Lol! Tommy-T så sikkert denne tråden i "Vis nye poster", og ante ikke at han svarte i GNU/Linux-forumet. :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du har også mulighet til å dumpe lydfilen i en film til disk med mplayer: mplayer -dumpaudio <videofil> -dumpfile <utnavn> Den resulterende filen vil være av det originale formatet og bitraten til filmen. Det er kanskje lurt å kjøre filmen en gang, for å sjekke hvilket format lyden er kodet i (mplayer skriver det ut). Tilsvarende kan gjøres for å lagre streaming film til disk: mplayer -dumpstream <URL> -dumpfile <utnavn> Utrolig kjapt og enkelt, så dette er noe jeg anbefaler. Hvis du ikke har mplayer kan du enkelt installere det med Automatix2 (om du har Debian-basert distro). 8073665[/snapback] Dette er utrolig kjapt! Det tok 40 sekunder totalt å dumpe lyden fra en to timer lang film. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 "ImTOO DVD Ripper" er for Windows, og koster penger. 8074169[/snapback] Lol! Tommy-T så sikkert denne tråden i "Vis nye poster", og ante ikke at han svarte i GNU/Linux-forumet. :!: 8074206[/snapback] nei, jeg så den i ubesvarte innlegg, men ante ikke at jeg svarte i GNU/Linux forumet nei... oops Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Du har også mulighet til å dumpe lydfilen i en film til disk med mplayer: mplayer -dumpaudio <videofil> -dumpfile <utnavn> Den resulterende filen vil være av det originale formatet og bitraten til filmen. Det er kanskje lurt å kjøre filmen en gang, for å sjekke hvilket format lyden er kodet i (mplayer skriver det ut). Tilsvarende kan gjøres for å lagre streaming film til disk: mplayer -dumpstream <URL> -dumpfile <utnavn> Utrolig kjapt og enkelt, så dette er noe jeg anbefaler. Hvis du ikke har mplayer kan du enkelt installere det med Automatix2 (om du har Debian-basert distro). 8073665[/snapback] Dette er utrolig kjapt! Det tok 40 sekunder totalt å dumpe lyden fra en to timer lang film. 8074241[/snapback] Mplayer gjorde jobben kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå