Upsaker Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er med neste helg 8141778[/snapback] Neste helg, du mener denne helgen? Viktig at du kommer denne helgen, ikke neste... Jeg mente neste helg, men det var ironi. Fordi at jeg kan ikke nå til helgen, men jeg hadde kommet neste Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Så det blir meg, Kenneth og The Strategy Player på møte? Koselig. Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mener jeg skrev at jeg dukker opp jeg og, med mindre verden går under innen Lørdag....vet jo aldri Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Da er vi oppe i 5 stykker + SteffyPants via webcam Fisker ta turen dit du og, så får vi piffet deg opp litt, så du kan gå for en 18 åring... Vet hvordan vi får mange til å komme: de som kommer får være med i styret. Endret 13. mars 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg blir gjerne med, men kan desverre ikke møte nå i helgen grunnet Akershusmesterskap.. Edit: Blir dette da i stede for hwx-crew? Endret 13. mars 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg setter pris på om dere sender meg en PM på om dere kommer eller ikke. Det blir litt for random og telle poster i tråden. Men vi er uansett nok så... Du kan ikke både være HWX-crew og XTV-crew. Vi trenger din fulle oppmerksomhet. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dette hørtes morsomt ut, ja. Leste litt rundt i tråden, mange supre ideer ute og går, ja! Kunne være interessant, men må først finne ut om jeg kommer på LANet... Kan uansett ikke komme på møtet, skal bort på lørdag. TSP kan representere meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Etter en liten prat med Kenneth på MSN er visst jeg vervet. Vi snakkes sikkert på lørdag, hvis jeg klarer å stå opp så tidlig. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Tidlig?! Er jo langt utpå dagen Dahl. Har funnet ut at jeg mest sannsynlig tar buss i stedet jeg, men hvordan er det med dere andre? Kan noen møte meg der? Derfra kommer ikke jeg til å ha videste anelse om hva jeg skal gjøre, selv med kart. Bussen stopper vel like over Oslo S eller noe slikt. Endret 14. mars 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er ganske lett å finne frem egentlig... Du går opp karl johann, også svinger du inn sideveien ved avalon.. HW ligger på andre siden av gata for avalon hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Etter å ha blitt tipset om dette av TSP via msn, så må jeg legge igjen en kommentar. Har selv ikke noen mulighet til å bli med på dette møtet i helgen, og sikkert ikke veldig mange andre helger heller, til det er nok avstanden til Oslo litt for stor. Men jeg syns ideen om å lage TV virker veldig spennende, så dere må virkelig jobbe videre med den. Gleder meg til å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du snakker vel om fred olsens gate Håvard, men hw har vel flyttet til Akersgata. Dessuten kommer jeg bare til å gå meg vill, bedre å gå seg vill sammen med andre Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som vet om dette er rikdig bygg? http://kart.gulesider.no/kart/map.c;jsessi...5&id=c_Z0HD6AEN Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du snakker vel om fred olsens gate Håvard, men hw har vel flyttet til Akersgata. Dessuten kommer jeg bare til å gå meg vill, bedre å gå seg vill sammen med andre 8152289[/snapback] Nope.. Sist jeg var hos HW (Det var rett etter at de hadde flyttet) så lå avalon rett ovenfor mener jeg å huske Noen som vet om dette er rikdig bygg? http://kart.gulesider.no/kart/map.c;jsessi...5&id=c_Z0HD6AEN 8152430[/snapback] Jeg TROR kanskje det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Noen som vet om dette er rikdig bygg? http://kart.gulesider.no/kart/map.c;jsessi...5&id=c_Z0HD6AEN 8152430[/snapback] Det er korrekt. Til høyre for stortinget om du står foran. Veldig lett å finne fram. Kan vi ikke bare møtes foran Stortinget å gå bort sammen? Endret 14. mars 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg har vært i Oslo før og det er det eneste stedet jeg gang på gang makter å gå meg vill Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 går greit for meg at vi møtes utenfor stortinget. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 11:55 møtes de som ikke vet hvor det er utenfor Stortinget. Deretter går vi opp til HW-bygget hvor Kenneth holder døra åpen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg forlanger update over sms pga jeg ikke får vært med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå