Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vi oppe i 5 stykker + SteffyPants via webcam :D

 

Fisker ta turen dit du og, så får vi piffet deg opp litt, så du kan gå for en 18 åring... :whistle:

 

 

Vet hvordan vi får mange til å komme: de som kommer får være med i styret. :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Tidlig?! Er jo langt utpå dagen Dahl.

 

Har funnet ut at jeg mest sannsynlig tar buss i stedet jeg, men hvordan er det med dere andre? Kan noen møte meg der? Derfra kommer ikke jeg til å ha videste anelse om hva jeg skal gjøre, selv med kart. Bussen stopper vel like over Oslo S eller noe slikt.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Etter å ha blitt tipset om dette av TSP via msn, så må jeg legge igjen en kommentar. Har selv ikke noen mulighet til å bli med på dette møtet i helgen, og sikkert ikke veldig mange andre helger heller, til det er nok avstanden til Oslo litt for stor. Men jeg syns ideen om å lage TV virker veldig spennende, så dere må virkelig jobbe videre med den. :) Gleder meg til å se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Du snakker vel om fred olsens gate Håvard, men hw har vel flyttet til Akersgata. Dessuten kommer jeg bare til å gå meg vill, bedre å gå seg vill sammen med andre :p

8152289[/snapback]

Nope.. Sist jeg var hos HW (Det var rett etter at de hadde flyttet) så lå avalon rett ovenfor mener jeg å huske :p

 

Noen som vet om dette er rikdig bygg?

http://kart.gulesider.no/kart/map.c;jsessi...5&id=c_Z0HD6AEN

8152430[/snapback]

Jeg TROR kanskje det.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...