Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kommer med toget på Oslo, om jeg kommer så klart, er vel en 80% sjanse for at jeg kommer. Kommer vel til Oslo S 11:32.

 

Kenneth: Gå inn her;

(helt tilfeldig valgt video, søkte på transport), på siden der kan du se dette:

tags_youtube.PNG

Søker du for eksempel på Russia, vil og filmen komme opp i resultatlisten. Youtubes søkefunksjon søker gjennom filmens tittel, beskrivelse og tags, så vidt jeg har forstått det.

 

 

@Kenneth: Jeg slipper å dra med meg min bærbare? Håper det holder å ta med dokumentet på en minnepenn.

 

REDIGERT: Ok, Kenneth overtalte meg til å ta den med likevel her nå. *hate* :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere får møte opp på lørdag folkens, så skal vi nok finne ut av det :)

8137900[/snapback]

 

Jeg kan nok ikke komme, det er bursdagen til bestevennen min. Håper det går greit...

I tillegg har det ikke kommet noe svar angående alder.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Når er så denne bursdagen til din venn?

 

Når det gjelder alder, gjelder vel det meg og. Er vel disse alternativene på minimumalder: 12, 15, 16, 18. Jeg mener alle kan gjøre en god jobb uavhengig av alder, men er vel ikke det det går på om en minimumalder skulle komme.

Lenke til kommentar
Når er så denne bursdagen til din venn?

 

Den er på den syttende, men jeg har ikke fått noe tidspunkt på når selve "feiringen" skal være. Uansett vil det være vanskelig å komme seg tur-retur Oslo samme dag, og jeg vet ikke helt om moren min ville latt meg dra på så kort varsel. :p

 

Når det gjelder alder, gjelder vel det meg og. Er vel disse alternativene på minimumalder: 12, 15, 16, 18. Jeg mener alle kan gjøre en god jobb uavhengig av alder, men er vel ikke det det går på om en minimumalder skulle komme.

8139133[/snapback]

 

Det er nå lite trolig at det blir 18 års grense. Det er vel kun på crew som security at de gjør det, fordi de færreste liker å bli kastet ut av en pubertal CS-spillende 16-åring. Jeg vil være 14 under LANet, og for meg personlig tror jeg ikke at alderen er et hinder, det viktigste er å kunne gjøre en ordentlig jobb Det er vel opp de øverste sjefene å bestemme.

Lenke til kommentar

Men jeg tenkte at kanskje XTV stilte seg litt mer uavhengig av de andre crewene?

 

Folk i alle aldre (jaja, nesten hvertfall) kan gjøre jobben, du Kenneth kommer selv til å se om du vil la dem nærme seg et kamera eller ikke.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Kan vi ikke spleise på en reklame på TV 2 midt i beste sendetid? :p

 

Hmm, vel. Skal tenke gjennom om jeg har noen kontakter som kan tenke seg å være med. Kommer ikke på noen nå men. Jeg reklamerer i signatur hvertfall, kanskje du kan få til en sak på kulturo eller akam? Lov å forsøke...

 

Blir det webcamstreaming med Steffy? :p

Lenke til kommentar
Det er nå lite trolig at det blir 18 års grense. Det er vel kun på crew som security at de gjør det, fordi de færreste liker å bli kastet ut av en pubertal CS-spillende 16-åring.

Det er 18årsgrense fordi politiet krever det faktisk. :) Du må være 18år for å kunne ta ansvar for andre personer.

 

Også, en ting til. Jeg kan ikke komme på møtet, fordi jeg klarer ikke å komme meg nedover til da. Kunne ha slengt meg inn i bilen og kjørt nedover (er jo bare 6-8 timer ;)), men det blir litt knapt med tid uansett. Vi får se til de neste møtene.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Jeg er med neste helg :cool:

8141778[/snapback]

Neste helg, du mener denne helgen? Viktig at du kommer denne helgen, ikke neste... :wee:

 

Hvordan formulerte du den e-posten? Om hva alder generelt på crew ville være, eller om du kunne få tillatelse til å være litt mer fri fra crew? Ja, jeg vet at jeg mest sannsynlig likevel kan være med, men jeg ser som sagt ikke problemet med å ha yngre personer med på laget, så sant de kan gjøre jobben, er seriøse etc.

Lenke til kommentar
Er omtrent 100% sikker på at jeg skal på HW-Lan. Eller The Experience som det kalles.

Viss dere trenger flere folk til og stå i bakgrunn så er jeg slaven deres! Veldig flink til og stå helt i ro og gjøre det jeg får beskjed om.

Supert!

Klarer du komme deg til Oslo på lørdag?

8146309[/snapback]

Tviler på det.. Er ikke gamle guten jeg, og bor på motsatt side av fjellet. Så er vell 10 timer kjøring eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...