Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom på en kul liten grafisk sak som jeg må få ned før den blir glemt:

Et akvarium. Vi skal ha denne "saken" som går i loop og viser mye forskjellig info når vi ikke har sending. Akkurat som på NRK, TV2 osv. Denne "saken" trenger en bakgrunn, der kommer akvariet inn. Akvarium er veldig pene, flotte farger og tilfeldige bevegelser. Med litt godt lys blir det en yyperlig bakgrunn.

 

Videre kan akvariet settes som kuliss i studioet og vi kan evt. utnytte fisketemaet i ulik grafikk.

[/slutt på idé]

Lenke til kommentar
Kom på en kul liten grafisk sak som jeg må få ned før den blir glemt:

Et akvarium. Vi skal ha denne "saken" som går i loop og viser mye forskjellig info når vi ikke har sending. Akkurat som på NRK, TV2 osv. Denne "saken" trenger en bakgrunn, der kommer akvariet inn. Akvarium er veldig pene, flotte farger og tilfeldige bevegelser. Med litt godt lys blir det en yyperlig bakgrunn.

 

Videre kan akvariet settes som kuliss i studioet og vi kan evt. utnytte fisketemaet i ulik grafikk.

[/slutt på idé]

8133358[/snapback]

Ide, dette høres ut som rip-off av pausefiskene på NRK 1! :p

 

Neida, fin ide. ;)

 

Jeg tror forøvrig ikke vi skal streve med å få det slik som TV 2, tror det blir å sikte høyt. Hvorfor ikke bare lage en god oversikt med linker til streaming evt. nedlastning av programmene? Inklusive en GOD søkefunksjon hvor vi gjerne tar i bruk "tags" så det blir lettere å søke. For eksempel kan et intervju med Ueland få taggene; Ueland, forumstyre, administrator, drift, forum, diskusjon.no, intervju.

 

Og om en da velger å trykke på Drift-taggen, får en opp alle programmer med en Drift-tag. (Hvis dere ikke skjønner ideen, skjønner dere sikkert den om jeg sier: "youtube".)

Lenke til kommentar
Og om en da velger å trykke på Drift-taggen, får en opp alle programmer med en Drift-tag. (Hvis dere ikke skjønner ideen, skjønner dere sikkert den om jeg sier: "youtube".)

8133973[/snapback]

Jeg skjønte den ikke når du sa YouTube heller...

8135328[/snapback]

 

Han mener, slik jeg har forstått det, at alle reportasjer og intervjuer samles i en database på nettet der man kan søke etter "Ueland", og finne et intervju med Ueland fra XTV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...