Kenneth Dammyr Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Når jeg sa "runde på det med alder", så mente jeg at jeg skulle forhøre med ledelsen. Jeg ba ikke om å få fødselsnummeret deres Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Når jeg sa "runde på det med alder", så mente jeg at jeg skulle forhøre med ledelsen. Jeg ba ikke om å få fødselsnummeret deres 8119504[/snapback] 271187***** Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Vil det si at det kan komme en evt. aldersgrense på 18 og at jeg ikke får lov til å hjelpe? *slette idedokumentet mitt* Endret 10. mars 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Kom på en kul liten grafisk sak som jeg må få ned før den blir glemt: Et akvarium. Vi skal ha denne "saken" som går i loop og viser mye forskjellig info når vi ikke har sending. Akkurat som på NRK, TV2 osv. Denne "saken" trenger en bakgrunn, der kommer akvariet inn. Akvarium er veldig pene, flotte farger og tilfeldige bevegelser. Med litt godt lys blir det en yyperlig bakgrunn. Videre kan akvariet settes som kuliss i studioet og vi kan evt. utnytte fisketemaet i ulik grafikk. [/slutt på idé] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg og romkameraten skal gå til innkjøp av fisk etter sommeren, vi kan ta den med. <3 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg kom også på en idé. Vi trenger en webside, evt. et script lignende det VG har for tv-guiden sin. Som viser kommende og nåværende programmer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vi bør få snakket litt med arrangørene hvor offisiell denne TV-kanalen blir. Det kan jo hende at vi får en underside av de offisielle sidene vi kan legge ut info på. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg ser egentlig på det som en selvfølge, så gniene på webplassen sin synes jeg ikke de skal være. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kom på en kul liten grafisk sak som jeg må få ned før den blir glemt:Et akvarium. Vi skal ha denne "saken" som går i loop og viser mye forskjellig info når vi ikke har sending. Akkurat som på NRK, TV2 osv. Denne "saken" trenger en bakgrunn, der kommer akvariet inn. Akvarium er veldig pene, flotte farger og tilfeldige bevegelser. Med litt godt lys blir det en yyperlig bakgrunn. Videre kan akvariet settes som kuliss i studioet og vi kan evt. utnytte fisketemaet i ulik grafikk. [/slutt på idé] 8133358[/snapback] Ide, dette høres ut som rip-off av pausefiskene på NRK 1! Neida, fin ide. Jeg tror forøvrig ikke vi skal streve med å få det slik som TV 2, tror det blir å sikte høyt. Hvorfor ikke bare lage en god oversikt med linker til streaming evt. nedlastning av programmene? Inklusive en GOD søkefunksjon hvor vi gjerne tar i bruk "tags" så det blir lettere å søke. For eksempel kan et intervju med Ueland få taggene; Ueland, forumstyre, administrator, drift, forum, diskusjon.no, intervju. Og om en da velger å trykke på Drift-taggen, får en opp alle programmer med en Drift-tag. (Hvis dere ikke skjønner ideen, skjønner dere sikkert den om jeg sier: "youtube".) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg liker fisker. 8134046[/snapback] Kan ikke du bare surre rundt i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Og om en da velger å trykke på Drift-taggen, får en opp alle programmer med en Drift-tag. (Hvis dere ikke skjønner ideen, skjønner dere sikkert den om jeg sier: "youtube".) 8133973[/snapback] Jeg skjønte den ikke når du sa YouTube heller... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg har en webbasert database som jeg kan legge til tvshow i for å huske de. Det kan helt sikkert modifiseres litt til å få det til å funke til det vi skal? Endret 12. mars 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har en webbasert database som jeg kan legge til tvshow i for å huske de. Det kan helt sikkert modifiseres litt til å få det til å funke til det vi skal? 8135847[/snapback] Lyst til å utdype funksjonaliteten? Ellers så tror jeg dere snakker om to forskjellige ting her nå... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Og om en da velger å trykke på Drift-taggen, får en opp alle programmer med en Drift-tag. (Hvis dere ikke skjønner ideen, skjønner dere sikkert den om jeg sier: "youtube".) 8133973[/snapback] Jeg skjønte den ikke når du sa YouTube heller... 8135328[/snapback] Han mener, slik jeg har forstått det, at alle reportasjer og intervjuer samles i en database på nettet der man kan søke etter "Ueland", og finne et intervju med Ueland fra XTV. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ok. Akkurat som vi snakket om TV2 Sumo tidligere. Det er ikke så avansert som dere kanskje tror. Per nå er VLC et anturlig valg for streaming løsning. Programmet kan, i tillegg til å sende ut en stream, lagre streamen i en fil. Denne filen kan lagres på en filserver og plutselig var vi kommet langt på vei. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) har et forslag her.. Det er sikkert mange som kommer til å ta bilder, hva med å kjøre en slideshow 1 gang om dagen eks.. med de bildene vi har fåt inn? Endret 12. mars 2007 av Neverio Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det avr ikke helt det jeg mente. Jeg tenkte at den sia kan være på streamen for å vise hvilke programmer som kommer når. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Dere får møte opp på lørdag folkens, så skal vi nok finne ut av det Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er det noen andre her som også kommer med toget på Oslos? Slikt at noen av oss kan møtes litt før? Er vel ikke alle av oss som vet akkuart hvor dette er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå