Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men vi burde ha en møteplan før vi samles. Så vi ikke blir sittende uten å ha noe å si.

8108111[/snapback]

 

 

Pkt numbero uno;

 

Lage en handlingsplan.

 

Det ville gitt dere mer enn nok å gjøre på et enkelt møte. Hva som må gjøres, når det må gjøres, tidsfrister, ansvarlige osv. Så har den som leder prosjektet en oversikt over hvem som gjør hva og når det skal gjøres ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må begynne på ide-dokumentet på nytt, minnepennen min fant ut den like gjerne kunne bli korrupt i dag. Jeg var kommet skikkelig langt og nå er jeg rasende på meg selv og minnepenner.

 

ARGH! Merde!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=729117

 

Kenneth jeg skal få skrevet på nytt, og skal begynne nå. Tror jeg skal oppdatere en av postene i tråden her heller og skrive innlegget i forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har sitti å lekt litt med 3D og XTV-navnet. Tenkte kanskje dere ville se litt. Merk at dette absolutt ikke er noe endelig resultat, mer en idémyldring. Blir bare skjermbilder denne gangen, maskinen min klarer ikke rendre video av dette.

 

Nametag:

post-33083-1173390049_thumb.jpg

 

Underveis i animasjonen (Kameraet kjører gjennom inni og langs med bokstavene):

post-33083-1173390017_thumb.jpg

 

Slutten på animasjon:

post-33083-1173390038_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det så jo flott ut.

 

Men jeg syns vi skal ta en runde på navnet. Skal det kalles eXperience TV? Skal hete XTV, eller skal det bare være en forkortelse? Skal vi bruke The foran?

 

 

@BeFs. Det har jeg forstått siden jeg møtte han første gangen. ;)

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi har mye som skal gjøres før Oktober. Derfor vil jeg at vi skal starte så snart som mulig og foreslår derfor et møte i Oslo 17/3.

Hvis det passer bedre for alle med dagen før/etter, går det også fint, men jeg har fått intrykk av at Lørdagen passet bra.

 

Liten dagsorden:

  • Finne ut hva vi vil med XTV
  • Lage en handlingsplan
  • Begynne så smått å delegere litt roller, samt lage en liten plan for å få inn flere medarbeidere

Tid: Lørdag 17/3 Kl. 12:00

Sted: Hardware sine kontorer i Akersgata 28A

 

-------------------------------------------------

 

Kontoret ligger i en sidegate til Karl Johan(Akersgata), 50 meter mot VG og Dagbladet. Det er ikke så mange ringeklokker der...

Lenke til kommentar
Er vel null problem, tror ikke det er noe problem for Kenneth med tanke på alder, så lenge en kan jobbe seriøst og være villig til å gjøre en god innsats.

8116947[/snapback]

 

Ja, jeg er med på å arrangere lan, har hjemmeside, leder i en elevbedrift .......... osv

Lenke til kommentar

Vel, jeg er vel godt over 17 år jeg, selv om det ikke nødvendigvis kommer til å se slik ut :wee:

 

Forresten har jeg begynt å skrive opp alle ideene som kommer frem i tråden her igjen.

 

 

Føler meg forresten ganske overbevist på at vi "må" ha en "før-dagen" -sending.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...