Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det som hadde vært artig er om vi kunne fått til noe ala det Rikets Røst har. (Har ikke så sans for programmet generelt dog)

 

Der er det en gammel dame som gjør ting og spør om ting liksom gamle damer ikke gjør. Så om vi hadde fått tak i en gammel dame eller mann som var villig til og turte en slik jobb, kunne han laget en daglig reportasje eller lignende.

 

For eksempel kunne det vært en serie med navn "Innføring i lan for de over 60" hvor han måtte lære seg å spille spill osv.

8078568[/snapback]

Sier bare en ting, genialt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hæ? Så skal bare moderatorer og folk som skriver for sidene kunne være med å diskutere, det blir teit om jeg ikke får diskutere på grunn av det.

 

Kanskje egen kategori under "The eXperience"? Eller en administrator kan selvfølgelig lage en fin liten kategori som kun er åpen for en brukergruppe ved navn "Crew X 07" og at medlemmene av opplegget får disse titlene.

 

Vi skulle møtt opp to dager før (er vel litt tidlig å tenke på men) så kunne vi funnet ut da hvem som passet best foran kamera osv.

8081548[/snapback]

Jeg har bedt THU oppdatere intra litt nå, så kanskje det blir en åpning der etterhvert. Men jeg tror han vil ha alle gjennom "crew-søke-prosessen" først, før han gir tilgang til de som ikke har.

 

Det hadde sikkert ikke vært dumt å møte et par dager før, men vi får nok ikke tilgang til hallen før dagen før, det er vanlig. Dog må det nok bli noen møter i forkant ;)

Jeg var å bestilte sånn fancy kort til HW-kontoret i dag, så jeg tro jeg kommer inn der på kveldstid når det kommer. Da har vi isåfall et ypperlig møtelokale.

 

Jeg regner med at du får ekstremt gode rabatter på flybilletter opp og ned Stefan? :p

Er det flere som bor urimelig langt utenfor hovedstaden?

Lenke til kommentar

Det er en del ting vi trenger og noe er åpenbart, slik som kameraer, mikrofoner etc. Men en del andre ting tenker en kanskje ikke så mye på, men det er vel så viktig. Det eneste jeg kommer på i farta er sofa og/eller stoler av det fancy slaget som kan passe i et studio. Så hold øynene oppe hvis dere kommer over noe sånt.

Lenke til kommentar

Jeg tenker meg mer noe alá Oslo-TV. Der hører du at de er litt ute på location med Oslo S i bakgrunnen. Så får vi bestilt med noe ekstra lys når det skal bestilles til scenen, slik at vi får litt fancy belysning. LCD-skjerm er et must ja, men ikke i bakgrunnen, der bare drukner den. I forgrunnen derimot vil den gjøre seg bra. Det er forsåvidt forutsatt at vi har bevegelige kameraer...

Lenke til kommentar
Klarer å se for meg siste kvelden ... Overtrøtte, hypre, følger ikke egne etiske regler, kan bli morsomt. :!: Husker den radiokanalen som var der i fjor, var jo skikkelig sært når folkene var skikkelig trøtte.

8094166[/snapback]

 

hah.. jeg var med i den radio kanalen.. husker at jeg satt der når jeg har ganske overtrøtt en natt jah..

Husker jo nesten ikke en dritt fra det da..

men husker at jeg lo fært hehe..

Lenke til kommentar
Forresten!

Vi må jo ha et program hvor vi viser ulike filmer laget av folk på forumet. Tenker da spesielt på alt som ligger i Videokritikk-kategorien. Så kan vi ha korte intervjuer med noen av de som har laget filmene også, vips har vi et nytt program på 30min :D

8094522[/snapback]

 

Veldig god idé. Det er jo dette the eXperience skal handle om, at det er brukerne som står for underholdningen. En annen tanke er intervju og fremvisning av folk som har pimpet kabinett og lignende. Det vil jo bli en del dødtid, å sende 24/7 er vanskelig.

 

Det bør kanskje lages en liten oversikt over hvordan programoppsettet blir, sånn at det blir enklere å lage seg et bilde over hvordan det vil ende opp.

 

Har du en tanke på hvordan kameraer og annet utstyr skal skaffes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...