Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må også jobbes med fargeprofiler. Noe som fører videre til vignetter og alt det der. Det er sånn jeg godt kan pusle med, men noen designer har jeg vel aldri vært, så hvis noen føler at de har noe å bidra med så si ifra.

8079539[/snapback]

Du vet jo at jeg kan flash. Dessuten kan jeg jo prøve meg på noen logoer.

 

Men bør sånt ventes med til de offisielle logoene blir lansert? Så vi kan gjøre noe med det?

Og vil du at det bare skal kalles XTV?

 

Prøv å også å rekruttér noen flere. Spré budskapet!

8079539[/snapback]

Har vært i signaturen en stund nå. ;)

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

XTV var bare noe jeg fant på i kveld. Det er ikke et endelig navn nei. Og ja, det er nok lurt å vente på noe mer markedsføringsmateriale fra de høyere makter. Jeg vet det kommer en webside etterhvert. Jeg vil tippe den kan være et utgangspunkt. Husk også at alt som lages må henge sammen.

 

BTW: Vi må ha T-skjorter. Dedikerte til de kule TV-folka.

Lenke til kommentar
Edit: Og jo! Jeg krever å få stå før Steffy på lista på første side. :wee:

Edit 2: Havna jeg etter TSP nå?

8079552[/snapback]

Oh yeah, you did! :D

 

XTV var bare noe jeg fant på i kveld. Det er ikke et endelig navn nei.

 

(...)

 

BTW: Vi må ha T-skjorter. Dedikerte til de kule TV-folka.

8079680[/snapback]

XTV er genialt som prosjektnavn, de har noe å gjøre med lanet, vi kan bruke det til lanet og det kan endres om vi finner det for godt, siden X tross alt er et tegn for "ukjent".

 

T-skjorter må vi ha, så lenge det kan stå "TSP" og ikke The Strategy-player på den, om vi skal ha med kallenavn. The Strategy-player er så harry og fjortiss :wee:

 

Selvsagt er vi det ;)

Var ikke du med på Event i fjor?

8079774[/snapback]

Jepp, det var han.

 

Kan du ikke dele opp listen etter hvem som hovedsakelig vil være med bak og foran kamera? Og sette opp ved siden av nickene hva de sier de kan gjøre, for eksempel at Tomat-Ulf skal ta seg av designmessige ting (om han skal det)

 

Jeg kan gjerne prøve å ordne på førsteposten din Kenneth om det høres interessant ut, bare kontakt på PM.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Kan du ikke dele opp listen etter hvem som hovedsakelig vil være med bak og foran kamera? Og sette opp ved siden av nickene hva de sier de kan gjøre, for eksempel at Tomat-Ulf skal ta seg av designmessige ting (om han skal det)

8080141[/snapback]

Jeg vet ikke hva jeg kan. Jeg vil egentlig gjøre så mye som mulig. Foran eller bak kamera, er det samme. Det som passer.

Vi kan jo eventuelt begynne å skrive opp hvem som skal få ansvar for hva.

 

Kenneth er vel prosjektleder. Roller kan vi vel uansett endre etterhvert.

 

 

Men tenker du at dette blir ett crew Kenneth? At vi møter opp dagen før og fikser alt. Hadde vært litt gøy å ha ett program før deltakerne.

Lenke til kommentar
Men tenker du at dette blir ett crew Kenneth? At vi møter opp dagen før og fikser alt. Hadde vært litt gøy å ha ett program før deltakerne.

8080513[/snapback]

Vil tippe han tenker det. Vi kan jo ha en sending før deltakerne faktisk kommer, filme folk som rigger opp, spørre crew om alt går etter planen, hvilke forhåpninger har "lederen" dagen før dagen og lignende. (Det var kanskje det samme du tenkte på?)

 

Det blir ikke TV uten en trønder!

Bare så det er sagt.

8080526[/snapback]

Vi kan sikkert hyre LarsP.

 

Mitt lille krav er at vi må ha en snakkesalig bergenser foran kamera, ingenting er bedre enn å høre en bergenser snakke og det mener jeg helt alvorlig.

Lenke til kommentar
Det blir ikke TV uten en trønder!

Bare så det er sagt.

8080526[/snapback]

Vi kan sikkert hyre LarsP.

8080824[/snapback]

Jeg tror han sikta på seg selv ;)

 

Ja, vi snakker om et eget crew her. Og vi må nok møtes mye før dagen før. Men det behøver dere ikke tenke på nå. Der er overraskende mange som vil foran kamera. Jeg må innrømme at jeg ikke stoler på deres ferdigheter der før jeg har sett det, men det er nå bra at det ikke blir mangel på folk foran kamera. Jeg tør påstå at det å lage reportasjer med VO også tilsvarer å være foran kamera.

 

Roller er sånn som vi må se litt nærmere på om litt. Vi trenger fortsatt flere folk.

Lenke til kommentar

Hæ? Så skal bare moderatorer og folk som skriver for sidene kunne være med å diskutere, det blir teit om jeg ikke får diskutere på grunn av det.

 

Kanskje egen kategori under "The eXperience"? Eller en administrator kan selvfølgelig lage en fin liten kategori som kun er åpen for en brukergruppe ved navn "Crew X 07" og at medlemmene av opplegget får disse titlene.

 

Vi skulle møtt opp to dager før (er vel litt tidlig å tenke på men) så kunne vi funnet ut da hvem som passet best foran kamera osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...