MartinF Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 *Legge i mine innlegg* Håper dere kan oppdatere oss litt i denne tråden. Skal dessverre ikke til The eXperience så dette alternativet er perfekt for meg. Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Vi kan sikkert oppdatere litt. Noen spesielle ønsker på hva man vil vite? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Vi kan sikkert oppdatere litt.Noen spesielle ønsker på hva man vil vite? 8650406[/snapback] Jeg har sagt dette før, men jeg kunne tenke meg å få vite hva dere går for når det gjelder utstyr, arbeidsrutiner, arbeidsfordeling ol.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Da vi ikke har avtalt med endelig med disse tingene enda blir det litt tidlig å si nå, men vi skal hold dere underrettet Lenke til kommentar
camper-chief Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei alle videohoder! Helt siden HW-LAN var over i fjor har jeg tenkt på mulighetene for TV-sendinger ved neste års samlig. Nå som denne samlingen er offisiel, i form av The eXperience, er det på tide å få litt input fra dere dere ute. Jeg lukter på mulighetene til rett og slett å lage en webTV-kanal som vil kjøre under hele arrangementet. Selvsagt hadde det vært moro å fått det ut på lokal-TV(NRK2) etc., men det kan være vanskelig. TG har jo noe lignende: Der kan du se på direkte streamet TV-sendinger ganske ofte. Typisk er det fortfilm av ankomst og direktesending fra sceneshow. Jeg ser for meg mye mer enn dette. Noe av essensen i hele arrangementet er jo at det er et brukerstyrt LAN. De fleste som er i crewet er forummedlemmer osv. Og da er det naturlig at vi også benytter oss av de ressursene som ligger i brukermassen. Jeg vil derfor ha med meg dere! Litt ideer: Vi lager et TV-studio som kjører jevnlige programmer med intervjuer av ulike personligheter etc. Nesten et slags talkshow Vi oppretter en slags redaksjon som sørger for at vi kan produsere en jevn strøm med innslag og reportasjer som kan brukes sammen med studiosendinger. Vi sender selvfølgelig alle compoer direkte. Alle sceneshow blir gjort i flerkameraproduksjon og sendt. Dette er mine mest pompøse tanker. Jeg lever under mottoet at jeg sikter høyt og så får jeg heller falle ned om det ikke går ----------------- Vil du være med på prosjektet må du sende en søknad som crew via hjemmesidene til The Experience Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De som har vist intresse: Kenneth Steffypants - Stefan The Strategy Player - Preben Tomat-Ulf - Petter chma - Christian Fisker Marley - Eirik BeFs Neverio - Stian 77Bandit Jurgis Floff Hrisebro - Håvard Dahl - André Zonox - Anders Orresnei - Snorre 8068300[/snapback] jeg vil jeg vil Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jeg vil jeg vil 9186941[/snapback] Meld deg på! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Gleder meg til å følge med på dette! Kunne godt tenkt meg å vært med på noe slikt også, men det er vel litt for sent. Dessuten har jeg egentlig ikke planer om å reise opp i år, får heller se neste år. Forresten en veldig fin nettside dere har fått opp, selv om den ikke virker helt ferdig enda. Husk å dekke overklokkingskonkurransen, pcbyggingskonkurransen, og alle de andre konkurransene som blir holdt! Uansett ønsker jeg alle crew-medlemmer lykke til med arragementet! Endret 28. august 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hehe, den nettsiden er stort sett kun design, html og css for øyeblikket. Det er heller ikke der siden vil være, faktisk skulle dere ikke ha sett den siden en gang... Men er vel ikke farlig Takk for lykkeønskningene og bare si fra om du er interessert senere! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det hadde forresten vært kjekt om dere hadde tatt en runde og vist hvilke stands du finner i hallen, og kansje snakket litt med de forskjellige. Endret 4. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er klar over at denne tråden er ganske død, og at jeg trolig ikke vil få svar, alikevell prøver jeg meg. Jeg sliter veldig med nettsiden deres, er den ikke skikkelig oppe å kjører enda, og når kan vi forventa at det er helt oppe å går? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vi har ikke fått det helt oppe å gå enda. Planen er sending i dag, vent og se. Dette er første gangen vi gjør dette, ting tar tid. Men det blir bra. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Tviler ikke på at det blir bra, men jeg opplever også at nettsiden deres er temmelig treig, håper dette også bare er i starten, og at det vil være nok båndbredde å kraft til og dra den smertefritt etter hvert Skal sitte klistret til skjermen hele helgen å se på ETV! Håper dere sender premieuttdelingen av gamerschoice live lørdag kveld.. Ellers hadde det vært kjekt å fått innblikk i de ulike standsene på lanet, da dette er en ganske stor del av arrangementet Uansett, lykke til, ser virkelig frem til dette! Endret 4. oktober 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bare jeg som ikek får dette til å fungere?? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nå skal ting være noenlunde oppegående. Linkene på høyre og venstre side virker, men ikke i IE, så bruk Opera eller Firefox. Vi jobber med saken. Linkene i bunnen vil nok fungere i løpet av den nærmeste tiden. Nå har du til og med fått en reportasje fra stands, _sindre_. Edit: Nei, det har du ikke, men det kommer i morgen. Så hva synes dere? Kom med flere tilbakemeldinger. Noe dere vil vi skal lage reportasje om? Endret 6. oktober 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noe dere vil vi skal lage reportasje om? 9646586[/snapback] Syns det ser veldig bra ut, er tydelig dere bruker profft utstyr En repportasje om hvilke stands som er der, og hva de forskjellige har arrangert og likn. hadde vært morro Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er laget, vet ikke status men blir vel lastet opp snart Sett inervjuet med Opera? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er laget, vet ikke status men blir vel lastet opp snart Sett inervjuet med Opera? 9650659[/snapback] Jess, blir også sendt live nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå