:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kan dere offentliggjøre ting som utsyr her, slik at vi som ikke er med også får se litt hva dere kommer til å bruke ol.? 8451913[/snapback] Hvorfor lurer du på det? Skal du stjæle det kanskje? Hæ? HæH!? Svar da mann! (Kenneth får svare om han føler for det ) Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er filminnteresert og liker å tilegne meg informasjon og erfaring av å se på andre prosjekter. Jeg har dessverre ikke mulighet til å komme, ellers hadde jeg garantert blitt med på dette prosjektet. Kort sagt er jeg bare nyskjerig på hva dere kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Det er sikkert mulig å poste noe informasjon her hvis det er av interesse Har vært å snakka med Claes og Espen i dag og fått litt mer informasjon. Legger ut info på wiki som vi har fått. Så snart dere er godkjent som crew får dere tilgang. Så må jeg altså påpeke at det er viktig at alle søker crew via theexperience.no, det å stå i lista i førsteposten her gjelder ikke i lengden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Når burde man få beskjed om at man er godkjent i crewet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kenneth får visst søknadene på fredag, etter det står det vel god gammeldags tålmodighet på menyen. Før vi får servert intraforum og intrawiki. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg fant jeg fant: http://wiki.theexperience.no/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kult, nå må vi bare bestikke Kenneth Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Er riktig som Preben sier. Fredag is the day. Jeg er rask, så snart jeg får noe er det svart på. Men så er det opp til admin å gi tilgang. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg vil bare gjenta noe jeg har sagt før her, så du husker det. Jeg vil gjerne ha plass sammen med de andre dødelige (de som ikke er i crew). Hadde vært koselig om den billetten var sponsa. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Da har også Orresnei fått sendt søknad om å bli eTV-crew. Orresnei er veldig glad i å snakke om seg selv i tredje person, tihi. Håper på at søknaden blir behandlet om ikke så alt for lenge da. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har fortsatt lyst til å være med, men vil først vite om jeg får plass blant de andre og hvor mye jobbing det blir Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det blir nytt møte når søknadene er besvart Kenneth? Føler at det har vært litt lite aktivitet i det siste. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Sant, sant. Jeg skal på crewleder-møte 5/5. Da vil jeg antakelig ha litt mer å "finne på". Ellers så snakka jeg med Claes, og han vil ha en konkret liste over hva vi trenger - så skal ha skaffe det. (En "musthave" og en "wannahave") Og så får jeg antakelig søknader i morgen eller noe sånt. Da skal jeg se på det og vi får forhåpentligvis litt aktivitet på intra og wiki. Men dere skal vite at jeg går inn i en periode nå på snaut fire uker, hvor jeg kommer til å være mye opptatt. Har nemlig to store prosjekter som går samtidig nå, pluss alt annet. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg vil bare gjenta noe jeg har sagt før her, så du husker det. Jeg vil gjerne ha plass sammen med de andre dødelige (de som ikke er i crew). Hadde vært koselig om den billetten var sponsa.8478736[/snapback] Jeg har fortsatt lyst til å være med, men vil først vite om jeg får plass blant de andre og hvor mye jobbing det blir 8501195[/snapback] Jeg lurer på mye av det samme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg vil bare gjenta noe jeg har sagt før her, så du husker det. Jeg vil gjerne ha plass sammen med de andre dødelige (de som ikke er i crew). Hadde vært koselig om den billetten var sponsa. 8478736[/snapback] Jeg gjentar den her og kommer med nyheten om at wiki og intraforum er oppe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har et annet spørsmål, når får vi vandre kategorilangs i intra. For ikke å glemme når får vi kule brukertitler som forteller vi er med i eTV crew her på forumet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har et annet spørsmål, når får vi vandre kategorilangs i intra. For ikke å glemme når får vi kule brukertitler som forteller vi er med i eTV crew her på forumet? 8537286[/snapback] Æsj, en av ulempene ved å være bruker-moderator. Jeg har allerede en ganske kul brukertittel som forteller at jeg er brukermoderator. Jeg kan rapportere at jeg har fått tilgang til LAN-ets kategori på intra-forumet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg vil bare gjenta noe jeg har sagt før her, så du husker det. Jeg vil gjerne ha plass sammen med de andre dødelige (de som ikke er i crew). Hadde vært koselig om den billetten var sponsa. 8478736[/snapback] Jeg gjentar den her og kommer med nyheten om at wiki og intraforum er oppe. 8537056[/snapback] Skal ta det opp på møte med chiefs i morgen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Når får jeg vite om/at jeg er med i crewet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kan for så vidt sende dere en mail når jeg har godkjent. Men som jeg sa til Kristoffer, så får jeg ikke gjort noe med det før Mandag. Siden jeg er i Oslo i helga og har all e-post på maskinen på Gjøvik. I morgen skal jeg på møte med crewchiefs. Er det noe dere vil jeg skal ta opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå