Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi vil få "eget" intraforum når vi er innlosjert Kenneth?

 

Lurer forøvrig på det samme som Tomat-Ulf, jeg tar det imidlertid som en selvfølge at vi slipper inn gratis, men spørsmålet om vi kan få en egen "ikke-jobb-plass" gratis eller til en rimeligere pris ønskes besvart.

Lenke til kommentar
Har snakka med Espen i dag og han planlegger å få ut crewsystemet i løpet av uka. Der må alle som vil være med legge inn søknad. Det gjelder alle som allerede er engasjert, "MGK" og alle andre. :)

8349721[/snapback]

Hvilken type søknad? Påmelding eller en søknad hvor man legger ved CV/bakgrunnserfaring o.l.?

 

Intraforum vil bli nyttig. Kan man idémyldre uten at massen ser ideene, samtidig som man kan dele ideene med engasjerte.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Veldig flott! Jeg stiller til audition som programleder likevel :p

 

Kom forøvrig på noe, vi må ha en "screencorder" (er vel det det heter?) så vi kan ta opp for eksempel programlederens skjerm (eller en annen skjerm i regirommet) og sende det direkte. Dette for å kunne surfe litt på for eksempel Gamer.no, vise litt rundt der, mens praten med for eksempel Tor Steinar Tangedal holder på.

Lenke til kommentar

En veldig grei løsning der er å filme LCD-skjermen med et kamera :)

 

Lys er ikke tegnet opp nei. Man kan ikke bare tegne opp masse lys og så vite hvordan det blir. Derfor kommer vi til å finne en måte å skaffe en del lys som vi tror fungerer og en måte å feste disse på. Så må tre karer bare sitte i stolene der mens vi setter lys.

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir litt for uprofesjonelt å filme en skjerm med et håndholdt kamera. Det er riktignok kun min mening, men jeg tror vi oppnår et bedre resultat med en screencorder.

8360667[/snapback]

Jeg tror du bør holde tilbake den uttalsen fram til du ser hvordan det ser ut. Det er faktisk ikke så verst. Det er også mye mer fleksibelt. Man kan enkelt vise enkelte deler av skjermen, nærme/fjernt, og flytte kamera over på de i studio fra skjermen.

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir litt for uprofesjonelt å filme en skjerm med et håndholdt kamera. Det er riktignok kun min mening, men jeg tror vi oppnår et bedre resultat med en screencorder.

8360667[/snapback]

Jeg tror du bør holde tilbake den uttalsen fram til du ser hvordan det ser ut. Det er faktisk ikke så verst. Det er også mye mer fleksibelt. Man kan enkelt vise enkelte deler av skjermen, nærme/fjernt, og flytte kamera over på de i studio fra skjermen.

8360717[/snapback]

Problemet er ikke kvaliteten man kan få ved å filme en LCD skjerm, men kanskje mer at man faktisk okuperer ett kamera...om man har få av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...