Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde jo vært artig å være med i EXT-crewet, men så kan jeg ikke så mye om filming eller tv generelt sett. Er ganske sikker på at jeg skal på LAN-et da jeg garantert ikke kommer inn i militæret, har jobb, penger og lyst til å dra. Men hvis jeg eventuelt blir med i crewet hva er aktuelle oppgaver? Og så det er sagt trives jeg langt bedre bak kamera enn foran. Såååå.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du var da en spesiell nettbruker...

  • Ruten skal ha en låst størrelse i alle nettlesere og det har den da også etter hva jeg kan se overalt bortsett fra Opera. Jeg kan prøve å lage ting litt mer fleksiblet hvis noen skulle finne på å dra i ruta.
  • Hvorfor trykker du ned scrollehjulet å reiser rundt påd en måten?
  • Den andre blåfagen er vel strengt tatt en gradient, men jeg kan prøve å finjustere den litt.
  • Hover på søk var en god idé.
  • Jeg synes nå "Se live" var både tydelig og fint plassert. Har du forslag til forandring?

Orresnei: Vi trenger folk som jobber med redaksjonelt innhold også. Dessuten er det mange her som ikke kan mye fra før. Det kalles å lære. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan jobbe med redaksjonelle ting. Er relativt god til å skrive artikler ol. Har skrevet litt for blant annet Wii-FAN.net. Og jeg er veldig lærenem. Så jeg er absolutt med i crewet dersom du vil ha meg med. Hvis alder spiller noen rolle er jeg 19 når LAN-et holdes, dersom det blir til høstferien.

Lenke til kommentar

Svarer rett inn i quoten:

Du var da en spesiell nettbruker...

Er gjerne det, men jeg ser etter glitcher og feil som kan dukke opp. F.eks. hva skjer om brukeren kommer borti pil-ned? Da vil den øverste delen av vinduet forsvinne.


  •  
     
  • Ruten skal ha en låst størrelse i alle nettlesere og det har den da også etter hva jeg kan se overalt bortsett fra Opera. Jeg kan prøve å lage ting litt mer fleksiblet hvis noen skulle finne på å dra i ruta.
    Ruta er bare låst i IE. I Opera og FF kan jeg dra i ruta så mye jeg vil. Men om du fikser det jeg nevnte, så blir det bedre. Eventuelt kan du sette en border på høyre siden (helt på enden), og ha en relativ størrelse (100%) på det oransje. Det vil se bedre ut i Opera og Firefox når vinduet åpnes på en normal måte.
     
     
  • Hvorfor trykker du ned scrollehjulet å reiser rundt påd en måten?
    Utforsker glitcher og feil.
     
     
  • Den andre blåfagen er vel strengt tatt en gradient, men jeg kan prøve å finjustere den litt.
    Prøv #0CAEF7
     
     
  • Hover på søk var en god idé.
     
     
  • Jeg synes nå "Se live" var både tydelig og fint plassert. Har du forslag til forandring?
    Sort Outer Glow i stede for drop shaddow. Man kan kanskje beholde plasseringen, men hva med en link til på siden, f.eks. under eller over søk-boksen?
     
     

8333742[/snapback]

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke endre vindusstørrelsen i FF, og jeg skjønner heller hva som er vitsen med å kommentere det andre heller.

Hos meg er det hoover på søkknappen og det ser bra ut.

Eneste jeg ville endra var å ha enda en "se etv live" knapp i menyen for å gjøre den mer synlig.

Ellers syns jeg det var veldig bra ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fiksa en del nå, blant annet hover. Og så har jeg låst ramma mer. Det viste seg at jeg hadde slurva litt med størrelsene, så boksene gikk egentlig ut over vindus-størrelsen. Nå er det fiksa og jeg klarer kun scrolle _litt_ ned i Opera (2px eller noe sånt), det får jeg ikke fiksa.

 

Jeg kan se på outerglow etterpå, men det erjo litt av sjarmen at det hvite hentes opp fra borderen. Med svart kan det bli krasj. Men nå kom jeg på en god idé. Live stream kan åpnes automatisk når du kommer inn. Slik at linken i høyre hjørnet kun trengs hvis du vil tilbake til live etter å ha sett på noe i arkivet. :)

Lenke til kommentar
Men nå kom jeg på en god idé. Live stream kan åpnes automatisk når du kommer inn. Slik at linken i høyre hjørnet kun trengs hvis du vil tilbake til live etter å ha sett på noe i arkivet. :)

8334809[/snapback]

Det trodde jeg var meninga hele tiden. :wee:

 

 

Men godt med litt pirk.

Enda mer:

etcglitch.jpg

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte var: rip-off TV 2 Sumo... :p

*prat*

8333480[/snapback]

Snorre! Klart du blir med, du blir min høyre hånd! (Du kan ikke bli min venstre hånd, for den hånden holder Kenneth) Du min rosenknupp skal være min tjener :D ok, ehm... Tok litt av her, men Snorre blir du med går det så bra så, husk å kom deg frem til Oslo innen neste møte, ta med deg Dotten :D:wee:
Lenke til kommentar

Overhodet ikke negativt, selv om jeg ikke forstår hvorfor det var det første som føk inn i hodet mitt, siden det egentlig ikke ligner veldig mye. Det må være et eller annet med stilen, fargene. :hmm:

 

Men jeg syns det ser veldig flott ut.

Lenke til kommentar
Snorre! Klart du blir med, du blir min høyre hånd! (Du kan ikke bli min venstre hånd, for den hånden holder Kenneth) Du min rosenknupp skal være min tjener :D ok, ehm... Tok litt av her, men Snorre blir du med går det så bra så, husk å kom deg frem til Oslo innen neste møte, ta med deg Dotten :D  :wee:

8337447[/snapback]

Når er neste møte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...