Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol nice logo, designet med kritt på en tavle eller? Pants & the Tomato får fikse den.

8185670[/snapback]

Kritt på tavle? Dude. Det er Hardware.no sine lokaler. De har superglasslingnende hyperplater med ultratusjer.

 

Har laget ett par forslag som diskuteres internt.

Lenke til kommentar
Kritt på tavle? Dude. Det er Hardware.no sine lokaler. De har superglasslingnende hyperplater med ultratusjer.

8185688[/snapback]

Faktisk to av dem, hvorav den ene fungerer som ultrakul fremviser som får superraske bilder servert i superfart fra min PC! Det kuleste er at teksten og slikt kan vises på personer og.

 

Referatet jobbes med, men er ikke en erfaren referer og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal få det delt opp bra. Men har begynt, Kenneth har sett på det og, skal fortsette på det når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

kan en del basic.

kjenner neverio, floff og hrisebro. så sitter og nærder med de til tider.. :p

ellers så klarer jeg å vende meg til de fleste programmer. og jeg vet en goddel om lyd og filming. men det å få satt opp en strem det klarer jeg ikke foreløpig. men jobber med saken.. :D

Lenke til kommentar
Utrolig spennende prosjekt dette her, ja. Kunne vært morro å være med, men klumsete som jeg er så er det nok best jeg lar være. :wee: Ikke har jeg noe særlig erfaring heller.

 

Skal legge til en link til tråden i signaturen, forresten. :)

8192725[/snapback]

Flott med litt reklame. ;) Men du kan jo god melde deg på og prøve deg litt. Tror vi trenger den hjelpen vi får.

 

 

 

Noen idéer til farger på logoen?

Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke på noe, er det ikke noen møte/konferanserom i Vallhall med vinduer ned til banen? Det hadde vel vært bra som et studio? Det er mulig jeg tar helt feil nå, så det er bare å korrigere meg.  :)

8196811[/snapback]

Det er vel noen kommentator-rom, men det tenkes ikke i de baner.

Lenke til kommentar

Dette blir litt off-topic, eller, kan jo hende det kommer noen interessenter om du går med på det... :wee:

 

Vi har mediehus og neste uke skal min gruppe ha radio, hadde du gått med på et radiointervju da eller? (Nei, jeg snakker ikke om Tomat eller Steffy (dere håpet vel i det lengste), men Kenneth, er Kenneth jeg spør)

 

Masse PR.. :p

 

Når det gjelder referat så beklager jeg på det sterkeste, jeg skal bli ferdig snart. Men mediehus, naturfagsprosjekt og diverse andre ting som jeg bare må finne meg i å gjøre gjør meg litt travel.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Det er vel noen kommentator-rom, men det tenkes ikke i de baner.

8197734[/snapback]

Da du sa kommentator-rom så jeg med en gang for meg at cs-compoen ble kommentert av Arne Scheie.. :p

 

Du fikk jo farger av meg i går jo... :nei:

8198097[/snapback]

Tyst nå! Jeg lurte på hva folk her som ikke har sett de offisielle fargene tenker om farger. ;)

8200497[/snapback]

Tør jeg spørre hva de offisielle fargene er? Slik at vi som egnetlig ikke har fått i oppgave å lage logoen kan leke litt med photoshop :p ?

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Tør jeg spørre hva de offisielle fargene er? Slik at vi som egnetlig ikke har fått i oppgave å lage logoen kan leke litt med photoshop :p ?

8213198[/snapback]

Du kan spørre, men du får ikke noe svar.

 

Du kan leke deg i PS uansett. ;)

 

 

 

Alle forslag sees igjennom.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...