Torbjørn T. Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Antar man kjapt kan mappe keyboardet i Premiere så jeg slipper å få mussyke for å plassere ett klipp på en tidslinje.Edit --> Keyboard customization. Lurer på om det er med malar for Xpress og FCP. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Det er tilbud på pølser på 7-11 Hvis folk absolutt vil bruke egne maskiner kan vi sikkert få til det også. Det er jo noe vi kan snakke om i morgen. EDIT: Legger ved en liten dagsorden så dere kan "forberede" dere litt. Si ifra hvis dere har noe å legge til! Dagorden_17_3_07.doc Endret 16. mars 2007 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det blir sikkert flere møter.. Og jeg lurer på: Er det mulig å avtale tidpungt på dette litt tidlig? Slik at jeg slepper at jeg avtaler noe annet samme helg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Da var møte over for nå. Referat kommer senere. Vil bare presisere at alt som ble tatt opp forblir upublisert. Jeg sier ifra hvis folk trenger å vite noe mer enn det som er ute på forumet fra før. Hilsen Kenneth Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Beklager at jeg ikke fikk anledning til å komme på møtet. Ser imidlertid frem til et referat, og jeg kommer nok neste gang. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Interessante greier dette her! Men dere bør virkelig ta kontakt med Fubar/KongKord (battlefield.no gutta), dersom de skal være med å arrangere i år også. Såvidt jeg har skjønt har flere av de bakgrunn i media og tv. Man bør også gjøre rede for hva slags tanker arrangøren har om dette. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Man bør også gjøre rede for hva slags tanker arrangøren har om dette. 8175540[/snapback] Kenneth har vært i dialog med noen av arrangørene, slik det ser ut nå, så blir de som jobber med XTV et eget crew med kule t-skjorter. NRK kommer nok til å ha sendinger fra the eXperience som de hadde under HW-LAN. Hvis det hadde vært mulig, ville et samarbeid med de vært ypperlig. Jeg så forresten på LAN2006 på NRK web-tv tidligere i dag for å få en liten pekepinn på hva vi bør satse på. Det jeg merket med en gang var at deres sendinger var veldig tydelig rettet mot de som ikke hadde så stor erfaring når det gjelder LAN og gaming, veldig mye forklaringer og gjentakelser. Jeg gleder meg til å få høre hva som har blitt diskutert på møtet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Referat kommer senere. Men jeg kan si at navn nå er bestemt: eTV Forkortelse for event-TV, experience-TV eller elektronisk-TV. Endret 18. mars 2007 av kennethdammyr Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Vi ble også enige om at logoen blir slik. Hatt, frakk, skjorte og vest med logo påtrykt vil selges på LANet. Endret 18. mars 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 elektronisk-TV var jo orginalt. Blir spennende å se referatet ja. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Så nå er det bare å bytte ut signaturen sin Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 E'en så litt merkelig ut Sort på hvitt blir litt ensformig. Burde piffes opp med litt farger. A la de store; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men så er jo jeg en gammal gubbe, så hva vet vel jeg om nymoderne ting. Likte faktisk formen til den enkle vrien eTV jeg Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Helt enig. Den logoen så ikke ut Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hjelp! Sorry, men den logoen der var ikke annet enn forferdelig... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Slik jeg forsto det var ikke den logoen et veldig seriøst forslag. Det var kun et utgangspunkt som Kenneth raskt tegnet opp på en tavle. Jeg tror ikke det var meningen å bruke logoen, slik jeg ser det var det kun et forslag, men dette er selvfølgelig kun min versjon av saken og vi får vel heller vente på en uttaelse fra Kenneth selv. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Logoen var en spøk Tomat-Ulf har fått i oppgave å eksperimentere litt rundt det grafiske. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Når kan vi forvente å se et referat? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Preben har jobben. Han har det klart når han er ferdig Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har lovet meg selv og delvis andre å være ferdig i kveld, det kan likevel gå litt tregere. Det er ikke det at referatet i seg selv er mye jobb, men at jeg har lite med tid å gjøre jobben på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Logoen var en spøk Tomat-Ulf har fått i oppgave å eksperimentere litt rundt det grafiske. 8182111[/snapback] Japp. Logoen ble tegnet av Kenneth på møtet. Satser på at den ferdige logoen blir litt bedre enn den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå