Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessante greier dette her!

Men dere bør virkelig ta kontakt med Fubar/KongKord (battlefield.no gutta), dersom de skal være med å arrangere i år også. Såvidt jeg har skjønt har flere av de bakgrunn i media og tv.

Man bør også gjøre rede for hva slags tanker arrangøren har om dette.

Lenke til kommentar
Man bør også gjøre rede for hva slags tanker arrangøren har om dette.

8175540[/snapback]

 

Kenneth har vært i dialog med noen av arrangørene, slik det ser ut nå, så blir de som jobber med XTV et eget crew med kule t-skjorter. NRK kommer nok til å ha sendinger fra the eXperience som de hadde under HW-LAN. Hvis det hadde vært mulig, ville et samarbeid med de vært ypperlig. Jeg så forresten på LAN2006 på NRK web-tv tidligere i dag for å få en liten pekepinn på hva vi bør satse på. Det jeg merket med en gang var at deres sendinger var veldig tydelig rettet mot de som ikke hadde så stor erfaring når det gjelder LAN og gaming, veldig mye forklaringer og gjentakelser.

 

Jeg gleder meg til å få høre hva som har blitt diskutert på møtet.

Lenke til kommentar

E'en så litt merkelig ut :hmm:

 

Sort på hvitt blir litt ensformig. Burde piffes opp med litt farger. A la de store;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cnn_logo.gif

fox_news_logo-th.jpg

TV2(1).gif

150px-Tv3.jpg

tv-tabla-logo.gif

46.gif

nrk_logo(1).GIF

 

 

Men så er jo jeg en gammal gubbe, så hva vet vel jeg om nymoderne ting. Likte faktisk formen til den enkle vrien eTV jeg :)

Lenke til kommentar

Slik jeg forsto det var ikke den logoen et veldig seriøst forslag. Det var kun et utgangspunkt som Kenneth raskt tegnet opp på en tavle. Jeg tror ikke det var meningen å bruke logoen, slik jeg ser det var det kun et forslag, men dette er selvfølgelig kun min versjon av saken og vi får vel heller vente på en uttaelse fra Kenneth selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...