caza Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Noen måte å finne ut hvor mye RAM som er på maskina? Lenke til kommentar
wildv Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Trykk "start" - "kjør" og skriv "dxdiag". Trykk enter. Thats it!! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Høyreklikk på "My Computer", "Properties" Der står det. Litt lettere enn å gå inn i dxdiag. Ps: Står helt nederst. Ellers kan du trykke ctrl-shift-esc (Task Manager) og gå inn på "Ytelse" eller noe... Lenke til kommentar
streeter Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Om du mot formodning ikke har directx, kan du gå inn på system i kontrollpanel, eller du kan trykke "reset", da står det i booten... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 10:43, skrev streeter:Om du mot formodning ikke har directx, kan du gå inn på system i kontrollpanel, eller du kan trykke "reset", da står det i booten... Hvorfor i alle dager skulle det være så vanskelig?? Du har Windows, sant? Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det siste funker desverre veldig dårlig med mange merkemaskiner (som DELL f. eks.) hvor bootup bare viser logoen deres, og det av og til er vanskelig å komme inn i BIOS'en. (Hadde en maskin hvor jeg måtte dra ut en HDD for å fremprovosere en HDD-fail for å komme inn i BIOS :sad: Cobos Lenke til kommentar
caza Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Kjører win xp norsk. Hadde 128sdram - satte inn 256 i tillegg, men i oppstart står der BARE 64 ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Gjør som jeg sa. Høyreklikk på "My Computer / Min datamaskin" og trykk på "Properties / Egenskaper". Helt nederst står det svart på hvitt. Lenke til kommentar
caza Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Ja. selvfølgelig. Litt blokkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå