tommy_sn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei! Er det mulig å ha XP og VISTA installert på samme pc, slik at en kan veksle mellom operativsystemene? Isåfall hvordan.. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Er vel bare å legge på to forskjellige harddisker (evt. partisjoner). Endret 3. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Mulig å legge det inn på en ekstern usb2 disk? Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jada du kan nok legge det inn på en ekstern disk vil jeg tro, men det enkleste ville jeg tro var å oprett en partisjon til på din nåværende harddisk, om den ikk er full da:p Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det byr på problemer å legge inn Windows på ekstern disk. Det går i hvert fall ikke uten videre. USB disker er ikke tilgjengelige under oppstart, og det er ikke bare bare å boote fra dem da... Den enkle måten er å legge inn XP først på C:, og deretter legge inn Vista på en annen partisjon. Da får du valget under oppstart om hvilken versjon du vil kjøre. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Selvfølgelig tenkte meg ikke helt om der.. man kan jo ikke boote fra usb begynner å bli litt trøtt her var våken tidlig idag for å se langrenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå