destroyy Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hei, har akkurat gått til innkjøp av ny hardware. Men liker ikke tempen på skjermkortet. Cpu`en ligger på idle 38-40grader (core 2 duo, E6400) Men skjermkortet ligger på (ifølge DUal core center som følger med skjermkortet) på 59-61grader på IDLE. ER dette veldig mye? like før jeg vurdere orginale sidedøra til mitt lian li og smeller i kjøleren som fulgte med der. Eventuelt kan jeg på en måte stille opp farta på vifta til skjermkortet? syns nemlig den går sakte rundt.. Endret 3. mars 2007 av destroyy Lenke til kommentar
thrml Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du skal vell kunne sette opp farta inn et av programmene som fulgte med hvis ikke kan du prøve SpeedFan å se om du kan kontrollere farta der. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Er helt normal temp på GPU, den vil sikkert gå opp i 70-80 under spilling. Faktisk skal vel kortet tåle opp til 100c. Og den innebyggde vifte kontrolleren vil kjøre opp speeden på viften om det 'føler' seg varmt. Endret 3. mars 2007 av FooKer Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 ok, ble bare litt redd her men da er det greit, ligger på 70grader ved bf2 spilling alt på maks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå