yaesu Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hei alle sammen. Har ett problem med ett programm som heter SIMS PARK. Prøver å lagre det på en Compaq Tresario mv500. Da kommer denne feilen opp. Finner ikke den nødvendige dll.filen SMACKW32.DLL Prøvde det på en annen maskin og fungerte helt ok. Vet noe hva dette kan være for noe. Tom Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg kan ikke hjelpe deg med problemet ditt, men jeg er sikker på at du kunne fått bedre utelling for posten hvis du hadde lagt den i Gamer.no sitt forum, som faktisk er dedikert for spilling. Bare et tips. http://forum.gamer.no/ Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 SMACKW32.DLL tror jeg nesten har noe med en videoavspiller kalt Smacker å gjøre (Den brukes mye i sammenheng med spill). Hvordan du får fikset problemet er et annet spørsmål.. men nå har du iallfall noe å gå etter :smile: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Denne filen som mangler er en windows fil så det er derfor ikke noe galt med spillet, ellers vet jeg ikke hvordan du får fikset dette. Dette var bare et tips. :smile: Mvh Nissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå