Dr.Me Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har et lite problem med filer jeg har lastet ned. De legger seg som AVI filer på pcen, noe som er ræva. Vis jeg brenner de ut på en DVD så klarer ikke DVD-spilleren å lese den, fordi det er AVI. Vet ikke om det er spilleren som er ræva, men er ikke det som er poenget. Jeg vil gjøre om AVI filene til Mpeg eller ett eller annet som spilleren kan lese. Noen som har noen forslag til programmer? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva med nero? Nero gjør at dvd spillernen din kan spille de AVI etc. den gjør om til riktig format. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...159&hl=+tmpgenc Her er hvertfall et par programmer nevnt. Hadde søkefunksjonen fungert hadde du nok funnet masser av tråder om dette temaet, så google får holde. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) på SourceForge ligger det noen programmer MediaCoder MMConvert Endret 3. mars 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Nero har som nevnt muligheten til dette. Har du Nero liggende på maskinen, åpner du Nero Vision. Det finnes under Nero på start menyen. Her har du også muligheten for å lage en enkel meny på platen din. Edit: WinAVI er forresten et kjempebra program jeg pleier å bruke til den type konvertering. Den komprimerer filenen sånn at de passer 4,7 gb plater samtidig som den konverterer. Den oppretter også automatiske kapitler og alt du trenger. Meny lager den forøvrig ikke, men det er det ikke sikkert du trenger. WinAVI har ingen grenser selv om det bare er demo, så den kan brukes fullt ut! Endret 3. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 WinAVI har ingen grenser selv om det bare er demo, så den kan brukes fullt ut!Sett bort frå vannmerket som vert lagt midt i biletet sjølvsagt ... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ikke det på mitt iallefall. På Download.com står No limitations, og det pleier å stå "Watermark on output" hvis det er det. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Fikk vannmerke jeg også :/ Men nå kan jeg ihvertfall se på dvden Men prøver en av de andre for å få det enda bedre Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå