Fishboone Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Dette er en ny offisiel beta-driver fra nVidia. Jeg anbefaler alle med Vista, og GeForce 6/7/8 serie kort å bruke denne hvis WHQL ikke betyr veldig mye for dem. Sertifisert driver kommer som den del av den månedtlige driveroppdateringen til nVidia mot slutten av mars. Her er litt info om driveren... - Beta driver that adds support for NVIDIA SLI™ support on GeForce 6 and 7 series GPUs - Improved OpenGL performance - Improved NVIDIA SLI performance at high resolutions - General application compatibility fixes This driver supports the following features: Single GPU support - DirectX 9 support for GeForce 6/7/8 series GPUs - DirectX 10 support for GeForce 8800 GPUs - OpenGL support for GeForce 6/7/8 series GPUs NVIDIA SLI support - DirectX 9 support for GeForce 6/7/8 series GPUs - OpenGL support for GeForce 6/7/8 series GPUs - NVIDIA PureVideo™ HD technology - DirectX 10 NVIDIA SLI support for GeForce 8800 GPUs will be available in a future driver Endret 3. mars 2007 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kjærkommen nyhet. Får prøve denne da, har Nvidia og Vista på stue-pc'n, og må si at den WHQL sertifiseringen er ikke mye verdt. Når jeg skjekker problemloggen i Vista etter under en ukes drift skulle man tro det (100.65) også var en beta... Lenke til kommentar
dvs- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det jeg sliter med, og som jeg håper kommer i en driver snart, er noe som gjør det lettere å bruke dualview, fordi sånn som det er er nå, er det ganske håpløst. Noen som vet om en slik forbedring er å forvente i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
C3PO Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva er problemet med dualview? Lenke til kommentar
dvs- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva er problemet med dualview? 8073375[/snapback] Skjermen vil ikke fungere uavhengige av hverandre. Og valgmulighetene er null, det er bare mulig å velge mellom dualview og clone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå