JacEr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dagbladet kan i dag melde at Sveits invaderte Lichtenstein ved en glipp. Bør vi frykte Sveitsere på jakt etter "Det fjerde riket"? En betryggende tanke er jo at vi bare trenger å mobilisere forsvaret vårt på dagtid, da de ikke virker spesielt faretruende etter mørkets frembrudd. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Når jeg var inne til 1.gangstjeneste, var det en som måtte ta 50 armhevninger fordi han ikke kunne svare på spørsmål om tema vi hadde lært om ABC-vern. Er det noen som nå er inne som kan finne ut hvilken straff man får for å ha innvadert ett land ved uhell? Trekk i dagpenger? Fysisk fostring av en annen verden? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tror nok det blir å jogge rundt kaserna 10 ganger som straff. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha. Er det mulig? Under en forblåst vinterøvelse i 1985 regnet det plutselig sveitsiske raketter over Lichtenstein, og utløste brann i den fredede Bannwald-skogen. Sveits måtte betale millioner i erstatning etter rakettangrepet Jaja, det var de pengene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når jeg var inne til 1.gangstjeneste, var det en som måtte ta 50 armhevninger fordi han ikke kunne svare på spørsmål om tema vi hadde lært om ABC-vern. Er det noen som nå er inne som kan finne ut hvilken straff man får for å ha innvadert ett land ved uhell? Trekk i dagpenger? Fysisk fostring av en annen verden? 8068080[/snapback] Husarrest og trekk i ukepenger sier jeg, som tillfeldigvis er en voksen person Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Det der går bare ikke an! Endret 4. mars 2007 av Thakiti Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er ingen som behøver å frykte noe før den sveitsiske marine seiler ut av sveitsisk farvann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå