SpxinXeh Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei... Lurte bare på hvor ofte dere skifter ut vannet dere har i vannkjølingen deres? Har enda tilgode å skifte på mitt!! Lurer på om dette er mye jobb og har det noe å si på tempen? Ligger på rund 20-25 idle.. Lenke til kommentar
strexx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg skifter ikke mitt veldig ofte, ser som oftest når det trengs... jeg må rense mitt om svært kort tid, da jeg ser på cpu blokka at det henger en liten "tarm" med no dritt i flow portene... kall meg kanskje kresen, men greit at det er reint og at det kjøler som det skal.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Man trenger vel egentelig ikke å skifte vann, sålenge det ikke blir alger eller annet drit oppi det. Vann går ikke ut på dato. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Bruker du Big water-væsken, bør du bytte vann i hvert fall en gang i halvåret, da denne væsker setter avleiringer og sånn. Lenke til kommentar
strexx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 skal mye til for at det ikke danner seg alger i et vannkjølingsystem..! noen ganger tar det bare lengere tid enn andre! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har enda tilgode å få det, og jeg har kjølt komponentene min med vann i snart 3 år... Francis Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Samme vann i over 2 år her, null problemer, men har kjøpt ny pc nå så da blir det bytte Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har kjørt mitt i 4 år, har aldri skiftet ut vannet eller slanger, pottetett. Har bare måttet påfylle litt mer vann en gang i året pga fordamping. Er noe som alltid klarer å fordampe vekk en eller annen plass, tror det er korken i vanntanken :S Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har kjørt mitt i 4 år, har aldri skiftet ut vannet eller slanger, pottetett. Har bare måttet påfylle litt mer vann en gang i året pga fordamping. Er noe som alltid klarer å fordampe vekk en eller annen plass, tror det er korken i vanntanken :S 8279150[/snapback] Det er nok heller diffusjon gjennom slangene enn fordamping, tror nå jeg. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er nok det ja. Slanger "svetter som kjent over tid. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg skifter somregel når jeg bytter komponenter i vannkjølingen/gjør større ombygginger av pcen, så det har sjeldent gått mer en et halv år mellom hver gang. Gode kjølevæsker garanterer i alle fall 4 år, på biler. Så lenge det visuelt ser bra ut er det nok ingen fare, måtte evt. være om PCen skulle stå ute i flere minusgrader... LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå