PatSharpX Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg leter etter en TVguide som har RSS-Feed. Har søkt på google og her på forumet, men har ikke funnet noe. Den skal ha de vanlige norske kanalene som NRK TV2 TV3 TVN ++ Takker for svar! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Artig program, men finnes det noe lignende som har en oversikt over når diverse serier blir vist, uavhengig av tv-kanal? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det hadde vært veldig greit ja. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Da bruker dere jo bare programmet jeg nettopp linket til, og velger Search. Så skriver dere inn navnet på serien uten å oppgi noen kanal. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Men går det ann å få programmet til å vise amerikanske kanaler i tillegg? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Includes more than 50 different norwegian TV and radio channelsSer ikke ut som det nei... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Så bra ut det programmet der. Men trengte på rss-url'en tenkte å bruke den i mIRC. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg leter også etter en tv guide i rss. Og jeg har ikke lyst til å laste en stor side for hver gang jeg skal sjekke hva som går på tv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Artig program, men finnes det noe lignende som har en oversikt over når diverse serier blir vist, uavhengig av tv-kanal? 8068760[/snapback] www.myepisodes.com Der kan du i tillegg velge ut dine serier, så får du en oversikt når de forskjellige episodene går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå