Donnie Darko Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg holder på med å lage et tekstbasert online spill, jeg prøver hvertfall.. Hvis jeg for.eks. finner et logg inn script her på forumet å skal plasere det inn i kodingen jeg har gjort for å få dte til å fungere, noen som kan hjelpe meg? Her er kodingen: <style type="text/css"> <!-- .style2 { font-family: "Courier New", Courier, mono; color: #000000; font-weight: bold; } --> </style> <p> </p> <html> <body> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p><span class="style2"> </span> <input type="text" name="Username"> <span class="style2"> <input type="password" name="Password"> </span></p> <p align="left"><br> <form> </p> <p> </p> </body> </html> <html> <body> <form> <input type="button" value="Log In!"> </form> </body> </html> <a href="Untitled-2.htm">Registrer deg!</a> <html> <body background="Untitled-1.psd"></body> </html> Jeg lurer også på hvordan man registrerer sin bruker.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ingen som kan eller har tid til å hjelpe? PS: Jeg orker ikke høre: ''du kan ikke begynne å lage et spill hvis du ikke kan PHP osv'' Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Det beste er kansje at du lager hele designet først, så bruker du include script til å inkluderer en fil som KUN inneholder login scriptet. Dermed er det mye lettere å endre noe hvis det skulle trenges! Men hvorfor i huleste starter du <html> TO ganger!? Funker det 'a? EDIT: Husk at det er ikke lov å bumpe tråden innenfor 24 timer hvis du ikke har noe nyttig å legge til. Endret 3. mars 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Altså, på meg virker det som om du ikke har laget noe annet i php før? Et tekstbasert php spill er en ganske avansert ting. Begynne litt i det enklere først kanskje? En .psd fil som bakgrunn? "Save for web.." I photoshop og lagre som et jpg! Endret 3. mars 2007 av Met_Fredrik Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hehe, har hørt meg rundt osv.. Har fikset det nå Det var visst masse feil der. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 ''du kan ikke begynne å lage et spill hvis du ikke kan PHP osv'' Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lær deg HTML og CSS først. Det er minst like viktig, kanskje viktigere enn PHP. Hvorfor har du mange ganger? Bruk margin eller padding. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lær deg HTML og CSS først. Det er minst like viktig, kanskje viktigere enn PHP. Hvorfor har du <p> </p> mange ganger? Bruk margin eller padding. 8083424[/snapback] Det kan diskuteres Runar Du får ikke mye funksjonalitet uten php, og i et spills tilfelle tror jeg det er viktigst! :!: Lenge sia forresten;) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lær deg HTML og CSS først. Det er minst like viktig, kanskje viktigere enn PHP. Hvorfor har du mange ganger? Bruk margin eller padding. 8083424[/snapback] Det kan diskuteres Runar Du får ikke mye funksjonalitet uten php, og i et spills tilfelle tror jeg det er viktigst! :!: Lenge sia forresten;) 8085543[/snapback] Du trenger ikke funksjonalitet for å lage nettsider. Hvis du kjenner HTML og CSS bedre enn bukselommen din, kommer du langt selv om du ikke kan et ord PHP. Det er som oftest ikke PHP eller andre scriptsspråk i statiske sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå