Gjest Guest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kort oppsummert. Jeg tar en hovedoppgave sammen med ei jente jeg har forelsket meg i, oppgavene varer ut semestret. Vi har begge kjærester, hennes har flyttet sørover for å gå på skole. Min kjærest er 2 år yngre og jeg har fått sterkere følelser for hun i klassen (Les Forelsket i knipe) Hun ringte meg nettopp og lurte på om vi kunne jobbe sammen søndag til mandag hos meg(vi har fri mandag og tirsdag). Noe som er litt rart fordi vi ligger godt ann. Hovedpoenget er at foreldrene mine er borte og jeg har bestemt meg for å kjøre på, you only live once. Men er skitnærvøs for hva jeg burde gjøre, ikke gjøre. Vær så snill: tips. Hun sa at vi kunne gjøre det "koselig" så hun lager mat. Altså skal jeg fikse alkohol? Har heller ikke slått opp med dama fordi hun er å overnatter på en hytte uten dekkning. Burde jeg sende sms? Hun kommer hjem mandag..... Herregud er så nærvøs..... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du burde iallefall få kontakt med henne som er på hytten.. før du gjør noe.. for det å få vite at kjæresten din er utro er ikke serlig koselig.. selv om du skal slå opp rett etterpå.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har heller ikke slått opp med dama fordi hun er å overnatter på en hytte uten dekkning. Burde jeg sende sms? Hun kommer hjem mandag..... 8067498[/snapback] Du bør absolutt gjøre det slutt med dama før du gjør noe... eller snakke med hun nye å finne ut om dere har ekte følelser får hverrandre.. Det er direkte ondskapsfult av deg å legge ann på hun nye mens hun andre aner fred og ingen fare.. og vil du starte et nytt forhold med å være utro? Det er nok ikke et sjakktrekk får å si det sånn... Som jente kan jeg si at ingen av de syns det er noe spes gøy å være "en av 2" du bør bestemme deg får en av de før du gjør noe! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Alle snakker om å det å starte forhold med å være utro. Men utroskap er ikke når du stikkern den inn for å si det på den måten. Jeg mener det er når du har forelsket deg i en annen. Så sånn sett burde du uansett gjøre det slutt, mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (meg her) Har tenkt og vil snakke ut med min nårværende kjæreste før jeg gjøre noe. Uanstt om jeg må "holde" meg når hun klassevenninnen er her. Har prøvd å ringe kjæresten min, hennes venniner men når jeg kommer gjennom legger hun på eller sier at hun er på "jente tur" og at uansett hvor viktig det er jentekvelden viktigere. Fair tenkte jeg helt til jeg traff bestevenninnen hennes på butikken (skulle handle drikke til søndag) og da fortalte hun surt at hun ikke var invitert men noen gutter fra klassen, en som hadde et godt øye til dama mi. Jeg ble ikke sur, og føler meg ikke snytt (kanskje et godt tegn) Men irritert over at hun ikke vil snakke med meg når jeg ville være ærlig med henne. Bestevenninnen fortalte og at de hadde flørtet en del på skolen, men tar ikke alt for godt fisk siden hun var storfornærmet over å ikke få være med... Skal prøve igjen i kveld. Takker for svar fra dere. Har innsett etter mye tenking at det er best å fortelle henne det. Men vet ikke hvordan jeg vil gjøre det når hun "nye" som dere sier kommer... hvis jeg får slått opp... Begynner å bli nervøs igjen. Har sjelvet i hele dag. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Lurer veldig på hvordan ting utartet seg for deg i helga jeg, Forelsket i knipe-gjest Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå postet jeg som gjest selv. DEt var ikke meningen. Sorry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå