Kimelimm Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Installerte nettopp Hamachi etter å ha formatert og installert vista.Men nå klarer jeg ikke å lage eller koble til noe nettverk. Neon som vet hva som er galt? 8042370[/snapback] Lenge siden jeg har brukt Hamachi, og har det heller ikke innstallert for øyeblikket. Men det skal i hvert fall være en "Connect to network" og en "Create network" eller noe sånt. Klarer du å opprette et nytt nettverk? 8042449[/snapback] Nei det er den menyen jeg ikke kommer inn på. Fungerer noen av de adnre knappene? Eller er det bare nettverks knappen som er død? 8042464[/snapback] Det er bare den knappen. Bilde: [bildet av Hamachi med ip 0.0.0.0 og powerknapp som er pressable] 8042594[/snapback] trykk på power on knappen først? 8043936[/snapback] LoL! Han var litt eid xD Endret 3. mars 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Klassisk, men effektiv. Endret 3. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha. Det er så typisk Innstallerte dette programmet for en stund siden. Var ikke lett å se power on knappen, men fant den kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå