raysv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei, Hva er egentlig den store forskjellen på K og W serien til SE? Er det stortsett at W modellene har hurtigtaster for mp3 spilleren, samt ekstra utstyr som minnekort og øretellefoner? Det jeg egentlig lurer på , har K modellene samme mp3 spiller samt like god lydkvalitet som W? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nei, Walkman-modellande har ein spesiell programvare for avspeling av musikk. Når det gjeld lydkvalitet vil eg påstå at Walkman er best. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 K modellene pleier å satse på kamera, W modellene satser på musikk. W modellene kommer med større minnekort, bedre headsett til musikk og bedre programvare til avspilling av musikk. Når det gjelder lydkvalitet er den det samme på K og W som oftest. Så kjøper du en K modell og investerer i et bedre headsett og minnekort så får du god lyd. Da blir eneste forskjellen litt dårligere software i telefonen med tanke på musikkavspilling, men sa ikke dårlig. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg vil si det er minimalt som skiller K og W seriene softwaremessig. Sony Ericsson er veldig flinke til å lage mange modeller som er så og si identiske men ser forskjellige ut. De er også meget gode på markedsføring. Kjøp den du liker best, drit i om det står K eller W på den... Lenke til kommentar
andreassk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 På W serien er det fokus på Walkman(mp3 spilleren) i K serien er det rettet mest fokus mot Kameraet W=walkman K=Kamera ? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) På W serien er det fokus på Walkman(mp3 spilleren)i K serien er det rettet mest fokus mot Kameraet W=walkman K=Kamera ? 8069817[/snapback] En liten brist i teorien din på Engelsk skrives kamera med C. Telefonene burde da hett f.eks C800i. hehe. Ellers er jeg helt enig med deg. W står for Walkman, men K510i, K600i, K310i og mange andre K modeller er så absolutt ikke noen "Kamera mobil" Endret 3. mars 2007 av glosi Lenke til kommentar
andreassk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 En liten brist i teorien din på Engelsk skrives kamera med C. Telefonene burde da hett f.eks C800i. hehe. Ellers er jeg helt enig med deg. W står for Walkman, men K510i, K600i, K310i og mange andre K modeller er så absolutt ikke noen "Kamera mobil" Dette innlegget har blitt redigert av glosi: i dag, 20:06 Liten brist i DIN teori og tror jeg og , Alle mobilene i K serien ERDET fokus på kameraet Lenke til kommentar
glosi Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 En liten brist i teorien din på Engelsk skrives kamera med C. Telefonene burde da hett f.eks C800i. hehe. Ellers er jeg helt enig med deg. W står for Walkman, men K510i, K600i, K310i og mange andre K modeller er så absolutt ikke noen "Kamera mobil" Dette innlegget har blitt redigert av glosi: i dag, 20:06 Liten brist i DIN teori og tror jeg og , Alle mobilene i K serien ERDET fokus på kameraet 8070431[/snapback] Fokus er det jo på en måte i alle kameraer, men det er ikke autofokus i mange av K modellene. Har selv K610i. Denne har f.eks ikke autofokus. Lenke til kommentar
beh Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hehe, han mener ikke den optiske funksjonen "fokus", men at det er lagt vekt (fokus) på kamera i K modellene. Sony Ericsson har störsteparten av sin utvikling i Lund, Sverige. Kamera heter det på svensk også, så jeg ser ikke det som alt for langsökt at det skulle väre et sambånd der. Hvilken var den förste K mobilen? Jo, det var en av de förste (T610 sitt kamera var jo bare en vits) modellene med innebygget kamera? K700i Lenke til kommentar
glosi Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ok, skal slå meg til ro med at det kan være K for kamera om det er svenskene som setter navn på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå