Gå til innhold

Forskjellen mellom SE K og W modellene

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva er egentlig den store forskjellen på K og W serien til SE?

Er det stortsett at W modellene har hurtigtaster for mp3 spilleren, samt ekstra utstyr som minnekort og øretellefoner?

Det jeg egentlig lurer på , har K modellene samme mp3 spiller samt like god lydkvalitet som W?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K modellene pleier å satse på kamera, W modellene satser på musikk. W modellene kommer med større minnekort, bedre headsett til musikk og bedre programvare til avspilling av musikk.

Når det gjelder lydkvalitet er den det samme på K og W som oftest. Så kjøper du en K modell og investerer i et bedre headsett og minnekort så får du god lyd. Da blir eneste forskjellen litt dårligere software i telefonen med tanke på musikkavspilling, men sa ikke dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg vil si det er minimalt som skiller K og W seriene softwaremessig. Sony Ericsson er veldig flinke til å lage mange modeller som er så og si identiske men ser forskjellige ut. De er også meget gode på markedsføring. Kjøp den du liker best, drit i om det står K eller W på den...

Lenke til kommentar
På W serien er det fokus på Walkman(mp3 spilleren)

i K serien er det rettet mest fokus mot Kameraet ;)

:w00t:

W=walkman

K=Kamera

:whistle:

8069817[/snapback]

En liten brist i teorien din :p på Engelsk skrives kamera med C. Telefonene burde da hett f.eks C800i. hehe. Ellers er jeg helt enig med deg. W står for Walkman, men K510i, K600i, K310i og mange andre K modeller er så absolutt ikke noen "Kamera mobil"

Endret av glosi
Lenke til kommentar
En liten brist i teorien din  på Engelsk skrives kamera med C. Telefonene burde da hett f.eks C800i. hehe. Ellers er jeg helt enig med deg. W står for Walkman, men K510i, K600i, K310i og mange andre K modeller er så absolutt ikke noen "Kamera mobil"

Dette innlegget har blitt redigert av glosi: i dag, 20:06

Liten brist i DIN teori og tror jeg og , Alle mobilene i K serien ERDET fokus på kameraet :tease:

Lenke til kommentar
En liten brist i teorien din  på Engelsk skrives kamera med C. Telefonene burde da hett f.eks C800i. hehe. Ellers er jeg helt enig med deg. W står for Walkman, men K510i, K600i, K310i og mange andre K modeller er så absolutt ikke noen "Kamera mobil"

Dette innlegget har blitt redigert av glosi: i dag, 20:06

Liten brist i DIN teori og tror jeg og , Alle mobilene i K serien ERDET fokus på kameraet :tease:

8070431[/snapback]

Fokus er det jo på en måte i alle kameraer, men det er ikke autofokus i mange av K modellene. Har selv K610i. Denne har f.eks ikke autofokus.

Lenke til kommentar

Hehe, han mener ikke den optiske funksjonen "fokus", men at det er lagt vekt (fokus) på kamera i K modellene. Sony Ericsson har störsteparten av sin utvikling i Lund, Sverige. Kamera heter det på svensk også, så jeg ser ikke det som alt for langsökt at det skulle väre et sambånd der. Hvilken var den förste K mobilen? Jo, det var en av de förste (T610 sitt kamera var jo bare en vits) modellene med innebygget kamera? K700i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...