B4stian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det mulig å prøve dette uten Gold-membership? Noen prøveperiode på 10 dager, eller liknende? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jepp, når du registrer deg får du en måned gratis Gold Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ikke hvis du er så dum som meg å registerer deg på nettet (brukernavn/handle) 2-3 måneder før du får xbox360. Siden jeg ikke oppretta ny fikk jeg ikke gratismåned :o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du får også med ein 2 dagers gratis online spilling når du kjøper spill. Ikkje alle spillene som har dette da men. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er helt sikkert noen her som har en slik kode liggende som mala snakker om så de kan donere til deg om du har noen kjekke spill å p ørve online Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg har ihvertfall noen.. send meg pm om du trenger. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ikke hvis du er så dum som meg å registerer deg på nettet (brukernavn/handle) 2-3 måneder før du får xbox360.Siden jeg ikke oppretta ny fikk jeg ikke gratismåned :o 8066992[/snapback] Rart... Jeg registrete meg på nett på forhånd, men fikk en gratis måned uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå