Pricks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, jeg venter egentlig fortsatt på at trådstarter skal komme med noe konkret, og ikke bare feilaktige påstander om Dawkins' standpunkter. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, jeg venter egentlig fortsatt på at trådstarter skal komme med noe konkret, og ikke bare feilaktige påstander om Dawkins' standpunkter. 8092049[/snapback] Det å vente på at en kreasjonist skal komme med noe konkret mot evolusjonsteorien er vel omtrent like naivt som å tro på kreasjonisme. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 "Gud eksisterer fordi bibelen sier det", er et bevis som sansynligvis ikke en gang en 5åring vil akseptere. 8068372[/snapback] En femåring vil nok akseptere det fordi hele konseptet med religion er å gifte seg, presse ut en fem, seks avkom og forgifte dem med det hele før de har utviklet evnen til å bli kritisk. Det er, sadly, rett og slett slik religion lever videre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Trådstarter har fått sagt sitt, motdebattanter har fått sagt sitt, og dermed tror jeg vi skal avslutte denne tråden i fred og fordragelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg