Gå til innhold

Kritikk på siden min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Synes den var tøff. Likte også at menyen til en forandring var plassert nede i skjermbildet. Absolutt en god begynnelse. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan kan du like det? :p Det er ganske så upraktisk, da. Spesielt når sida får mer innhold.

Hvis du har blitt glad i den menyen i bunnen, så kan du jo bare smekke opp en liten meny til øverst.

Endret av attach
Lenke til kommentar

Ja, det er meningen at menyen skal ligge såpass langt nede for å skape litt kontrast mellom wrapper og bakgrunn i det ene hjørnet. Ville ha denne menyen for jeg er ikke stor fan av vanlige, A4 menyer.

Takk for tilbakemelding ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvordan kan du like det? :p Det er ganske så upraktisk, da. Spesielt når sida får mer innhold.

Hvis du har blitt glad i den menyen i bunnen, så kan du jo bare smekke opp en liten meny til øverst.

8066851[/snapback]

Upraktisk, kommer vel an på øyet som ser :p Hva den evnt. taper på¨"praktisk", vinner den tilbake ved at den skiller seg ut. :)

Lenke til kommentar

Når man ikke helt ser menyen med ei oppløsning på 1024x768, så er det upraktisk uansett hvilke øyne man har. ;) Jeg tipper du har ei større oppløsning siden du ikke ser problemet.

Jeg har 1680x1050 i oppløsning, og da ser jeg menyen, men den legger seg nederst til venstre, mens selve sida legger seg til høyre på skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når man ikke helt ser menyen med ei oppløsning på 1024x768, så er det upraktisk uansett hvilke øyne man har. ;) Jeg tipper du har ei større oppløsning siden du ikke ser problemet.

Jeg har 1680x1050 i oppløsning, og da ser jeg menyen, men den legger seg nederst til venstre, mens selve sida legger seg til høyre på skjermen.

8067055[/snapback]

Neida, jeg måtte scrolle jeg og. Det faktum at jeg ikke fikk øye på hele menyen gjorde meg såpass nysjerrig at jeg gadd å gjøre det.

Lenke til kommentar

Enkel å grei side. Ikke for mye dilldall, haha.

Men menyen...den var helt forj*****! Den kan jo ikke være i bunnen av sida. Hvis du skal ha den der, må du i hvertfall legge på noe på toppen også.

Og en ting til, lettere å se sida ordentlig hvis du legger på mer skrift. Hvis du trenger litt dummy tekst, gå lipsum.com ;)

Lenke til kommentar
Har gjort om en del ting etter å ha lest svar fra dere. Jeg vet at koden ikke er 100% riktig, og selv om jeg har gjort om noe har jeg nettopp startet med CSS og er derfor litt grønn på det området.

Anywho, clickie!

8070925[/snapback]

Myyyyyyye bedre. Og da mener jeg mye.

Menyen er veldig fin, unik og i høy klasse. Synes den passer veldig fint der oppe. Ble liksom en helt ny glans over hele siden, og inntrykket mitt ble veldig mye bedre.

Alt i alt en meget fins ide! :love::love:

Lenke til kommentar

Fin side :)

Teksten er helt ut til sidene, vet ikke om det bare er i min nettleser, men det ser uansett litt rart ut ;)

Jeg synes det hadde blitt finere med avrundet hjørne i det høyre øvre hjørent også :)

Likte ikke helt rollover-effekten på knappene, men det er vel smakssak.

Utenom det, en fin side.

Lenke til kommentar
Fin side :)

Teksten er helt ut til sidene, vet ikke om det bare er i min nettleser, men det ser uansett litt rart ut ;)

Jeg synes det hadde blitt finere med avrundet hjørne i det høyre øvre hjørent også :)

Likte ikke helt rollover-effekten på knappene, men det er vel smakssak.

Utenom det, en fin side.

8071068[/snapback]

Kanskje la teksten stå i ro, men gjøre om fargen?

Lenke til kommentar

Takk for alle positive svar ;)

Jeg merket nettopp at siden blir fullstending skækkjørt i IE, og jeg får bare fjernet feilen hvis jeg ikke har med margins som jeg jo trenger. Noen som vet hva som kan gjøres for å fikse det?

(hvis du vil se koden, gå inn på siden og view page source)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...