Teig Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har kodet min første side i CSS, og vil gjerne høre litt tilbakemeldinger på design. Det er lite tekst på siden, men jeg gidder ikke å skrive noe mer før jeg er sikker på designet. Hjemmeside Lenke til kommentar
attach Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skal menyen ligge i bunnen av siden? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Navigasjonen syns eg burde kome høgare opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Synes den var tøff. Likte også at menyen til en forandring var plassert nede i skjermbildet. Absolutt en god begynnelse. Lenke til kommentar
attach Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvordan kan du like det? Det er ganske så upraktisk, da. Spesielt når sida får mer innhold. Hvis du har blitt glad i den menyen i bunnen, så kan du jo bare smekke opp en liten meny til øverst. Endret 3. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, det er meningen at menyen skal ligge såpass langt nede for å skape litt kontrast mellom wrapper og bakgrunn i det ene hjørnet. Ville ha denne menyen for jeg er ikke stor fan av vanlige, A4 menyer. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, for all del, menyen var fin den, men eg syns det er lite praktisk å ha menyen der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan du like det? Det er ganske så upraktisk, da. Spesielt når sida får mer innhold. Hvis du har blitt glad i den menyen i bunnen, så kan du jo bare smekke opp en liten meny til øverst. 8066851[/snapback] Upraktisk, kommer vel an på øyet som ser Hva den evnt. taper på¨"praktisk", vinner den tilbake ved at den skiller seg ut. Lenke til kommentar
attach Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Når man ikke helt ser menyen med ei oppløsning på 1024x768, så er det upraktisk uansett hvilke øyne man har. Jeg tipper du har ei større oppløsning siden du ikke ser problemet. Jeg har 1680x1050 i oppløsning, og da ser jeg menyen, men den legger seg nederst til venstre, mens selve sida legger seg til høyre på skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Når man ikke helt ser menyen med ei oppløsning på 1024x768, så er det upraktisk uansett hvilke øyne man har. Jeg tipper du har ei større oppløsning siden du ikke ser problemet. Jeg har 1680x1050 i oppløsning, og da ser jeg menyen, men den legger seg nederst til venstre, mens selve sida legger seg til høyre på skjermen. 8067055[/snapback] Neida, jeg måtte scrolle jeg og. Det faktum at jeg ikke fikk øye på hele menyen gjorde meg såpass nysjerrig at jeg gadd å gjøre det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For å gi min innvending her, likte jeg ikke menyen. Du kan godt beholde den sånn som den er, bare flytt den helt oppe. Trenger ikke være noe A4-meny, som du kaller det. Menyen er fin den, men plasseringen var uheldig. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Enkel å grei side. Ikke for mye dilldall, haha. Men menyen...den var helt forj*****! Den kan jo ikke være i bunnen av sida. Hvis du skal ha den der, må du i hvertfall legge på noe på toppen også. Og en ting til, lettere å se sida ordentlig hvis du legger på mer skrift. Hvis du trenger litt dummy tekst, gå lipsum.com Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Koden var ikke bra Hva skal du med font-taggen når du har CSS? Og man skal ikke bruke <br> for å få mellomrom. For det har du margin-egenskapen i CSS Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Har gjort om en del ting etter å ha lest svar fra dere. Jeg vet at koden ikke er 100% riktig, og selv om jeg har gjort om noe har jeg nettopp startet med CSS og er derfor litt grønn på det området. Anywho, clickie! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har gjort om en del ting etter å ha lest svar fra dere. Jeg vet at koden ikke er 100% riktig, og selv om jeg har gjort om noe har jeg nettopp startet med CSS og er derfor litt grønn på det området. Anywho, clickie! 8070925[/snapback] Myyyyyyye bedre. Og da mener jeg mye. Menyen er veldig fin, unik og i høy klasse. Synes den passer veldig fint der oppe. Ble liksom en helt ny glans over hele siden, og inntrykket mitt ble veldig mye bedre. Alt i alt en meget fins ide! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fin side Teksten er helt ut til sidene, vet ikke om det bare er i min nettleser, men det ser uansett litt rart ut Jeg synes det hadde blitt finere med avrundet hjørne i det høyre øvre hjørent også Likte ikke helt rollover-effekten på knappene, men det er vel smakssak. Utenom det, en fin side. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fin side Teksten er helt ut til sidene, vet ikke om det bare er i min nettleser, men det ser uansett litt rart ut Jeg synes det hadde blitt finere med avrundet hjørne i det høyre øvre hjørent også Likte ikke helt rollover-effekten på knappene, men det er vel smakssak. Utenom det, en fin side. 8071068[/snapback] Kanskje la teksten stå i ro, men gjøre om fargen? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jupp, noe sånt jeg tenkte på ja... Endret 3. mars 2007 av Zathardor Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Nå så den bra ut Kanskje litt margin/padding på sidene av teksten? Og menyen var jo bare helt suveren oppe! Kjempebra Edit: sett på en doctype, få litt tydeligere tekst der det står "forside". Endret 3. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Teig Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for alle positive svar Jeg merket nettopp at siden blir fullstending skækkjørt i IE, og jeg får bare fjernet feilen hvis jeg ikke har med margins som jeg jo trenger. Noen som vet hva som kan gjøres for å fikse det? (hvis du vil se koden, gå inn på siden og view page source) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå