leedsunited Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Noen som vet om noen steder der jeg kan kjøpe eller laste ned HoMM 2? Har mange gode minner med dette spillet. Endret 7. mars 2007 av leedsunited Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fra heroesofmightandmagic.com blir det linket til Amazon for kjøp av spillene. Det finnes nok andre som også har det, men det blir nok vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Desverre men det må du kjøpe. Er du heldig kan du finne Heroes of Might and magic complete som inneholder heroes 1, 2 og 3 inkludert shadow of death og den pakken koster under 300, kanskje ned til 100kr Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Det følger vel ikke med her? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26320 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Desverre men der får du bare nummer 3 og 4 i serien Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ah, HOMM2 -- kongespill! Husker da jeg og en kompis spilte det, ufattelig gøy! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 HOMM2 er herlig, det spelet i serien eg har brukt mest tid på. Eg kjøpte det i ein samlepakke med alle spela tom. HOMM3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå