frejoh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hei! Når jeg starter Ghost Recon, så kommer jeg inn i spillet fint, men når et oppdrag har startet så plutselig blir bildet borte, og skjermen går i "dvale" ( Den indikerer at skjermen ikke har signal) Må hardboote maskinen.... Har også NFS:Porsche 2000, dette nekter å loade til menyen.... HÅPLØST!!!! Er det noen som har fått dette til å fungere i XP? :: Fredrik. Aopen I440BX, Cel 633, Radeon, SB AWE 64, IBM 40 GB. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Prøv forskjellige drivere... det er det eneste jeg kan anbefale deg å gjøre. Lenke til kommentar
frejoh Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Hmmm.... hva slags drivere da? Det er jo bare en driver til skjermkortet.... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Det finnes ikke bare en driver til skjermkort. De finnes i mange forskjellige versjoner, derav driver numrene. Forsøk å gå til ATI sine hjemmesider og let etter nyere/eldre drivere. Bruker du beta/alpha drivere nå kan det være lurt å prøve de siste "ferdige" driverne. Hvis du ikke finner noen hos ATI kan det være lurt å Google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå