Snuggis Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg var så heldig å vinne en Windows Vista Ultimate RETAIL versjon, som da inneholder både 32 og 64bit. Men hva er det beste til mitt bruk? Jeg bruker for det meste PC`n til spilling, videodekoding, spille av musikk, surfing, msn og bilderedigering(bruker bla. photoshop). Si at jeg innstallerer 64bit. Hvilke programmer vil da fungere/ikke fungere? Vil programmer som Norton Internet Security 2007, Battlefield 2 og photoshop fungere? Hvis det er noen som kan gi meg et godt forklart svar på hva som lønner seg for meg, så ville det vært veldig fint. Tusen takk på forhånd. Ole Edit: Her er foresten PC`n som skal kjøre Vista Endret 3. mars 2007 av Snoggis Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 VELDIG mange tråder om akkurat dette.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725866 Jeg ville selv godt for 32bits da det er masse problemer med drivere and stuff til 64 bits, tror kansje du kan få problemer med BF2 på 64 bits, vet ihvertfall noen som fikk det. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 VELDIG mange tråder om akkurat dette.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725866 Jeg ville selv godt for 32bits da det er masse problemer med drivere and stuff til 64 bits, tror kansje du kan få problemer med BF2 på 64 bits, vet ihvertfall noen som fikk det. 8069071[/snapback] Den tråden du linket til der handler om XP, ikke VISTA. Er jo en forskjell der Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis du ikke vet hvilken du vil teste, gå for 32bit-versjonen. Du kan bare installere 64bit-versjonen hvis du har en 64bit-prosessor. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis du ikke vet hvilken du vil teste, gå for 32bit-versjonen.Du kan bare installere 64bit-versjonen hvis du har en 64bit-prosessor. 8072275[/snapback] Jeg vet jo at jeg bare kan installere 64bit versjonen hvis jeg har en 64bit CPU, noe jeg har, eller så hadde jeg jo aldri spurt om dette. Men er det noen som har et SVAR på spørsmålene mine i første post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå