xFreakyx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yesda! SPORE! vil lage en tråd om dette fasinerende spillet. ser det ligger tråder om spore, men dem har "gått ut på dato" og er "døde" Men nå er det 07!! og vi begynner å nærme oss Spore Release. noe som er SUPERT i denne posten kan vi snakke om alt fra Gameplay, ønsker av spillet og selvfølgelig holde oss oppdatert på Release. Litt info først: Tittel:Spore Utvilker:Maxis Release: Will Wright confirmed in an interview on the Colbert Report that we will not see Spore until sometime in the second half of 2007 Mannen bak Spore: Will Wright (mannen som laget Sim City,The sims seriene) Spore er et Unikt og spennende spill som fanger oppmerksomhet i første øyekast. Man starter som en liten Bakterie\EnCelle-organisme (i 2D verden) hvor man da styrer den lille krabaten rundt og spiser seg mett på andre celler\bakterier. Man må unngå de som er større en deg for og overleve. Man får utvikle\oppgradere din lille skapning (sette på deler som Pigger osv) sånn at den får seg "våpen" til og forsvare seg mot de slemme bateriene. Til slutt når man oppnår høyt nok nivå så utvikler du deg videre fra liten encellede-organisme til flercellede skapning (3D verden). Man må fortsatt passe seg for de større skapningene rundt deg. I denne fasen får man muligheter for og utvikle finner på rygg og "svømmedeler" dette er da nede i havet. Neste fase er utvikling av Ben, munn og alt som må til for og overleve verden over havet. spillet har blitt "delt" opp i Phases som i Evulosjon: -Tide Pool Phase -Creature Phase -Tribal Phase -City Phase / Civilization Phase -Space Phase Det skal på en "måte" være med Multiplayer i spillet, noe som heter; Asyncronous Sharing. du kan lese mer om det HER visst du ikke har hørt om spore eller er stort fan av Spore så burde du ta en titt uansett her; http://www.xspore.com her får du Bilder, Filmer osv ta en titt innom http://www.spore.com/ for den offisielle siden til Spore Jeg vil gjærne høre DIN idë om hva du skulle ønske var med i spillet. noe dem skulle hatt med osv. bare og slenge inn forslag og skrive hva dere selv synes om spillet Jeg synes det er helt Utrulig og lage noe så nytt! og med tanke på at man kan ha et helt univers på din egen pc. jeg kommer også til å poste nye bilder etterhvert som det kommer! sånn at alle kan se nye bilder eller evt filmklipp. Endret 3. mars 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Første gang jeg så en video av Spore, satt jeg bare forbløffet, måpende, og stirra på skjermen. Det gjør jeg vel nesten fortsatt. Syns dette spillet kan komme snart, for jeg gleder meg veldig. Starten, det å utvikle noe fra ingenting, blir nok helt klart den mest spennende delen. Spent på hvordan det blir videre utover etterhvert som man visstnok kan ta kontroll over et helt univers. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Første gang jeg så en video av Spore, satt jeg bare forbløffet, måpende, og stirra på skjermen. Det gjør jeg vel nesten fortsatt. Syns dette spillet kan komme snart, for jeg gleder meg veldig. Starten, det å utvikle noe fra ingenting, blir nok helt klart den mest spennende delen. Spent på hvordan det blir videre utover etterhvert som man visstnok kan ta kontroll over et helt univers. 8066525[/snapback] akkurat sånn var det med meg å! blir helt paff når jeg så at han tok UFO'en og skøyt diger stråle på en planet og b000m! der vart planeten utslettet selve Creature editor ser jo moro ut! med tanke på hvor mange varianter man kan lage! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor måtte bare legge til dette bilde, ble litt inspirert til og lage en raptor lignende figur Endret 3. mars 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det ser absolutt spennende ut, ble litt forelsket første gang jeg så en lang video av det. Eneste jeg er redd for, er at det skal bli kjedelig utover i spillet. Kommer til å holde på lenge i tide pool:) Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, dette spillet blir nok meget morro å spille.. om det ikke kommer til Xbox360 (rykter) så må jeg nok ha det til PCen.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ååårh, gleder meg skikkelig! Kommer nok til å kose meg mest med evolusjons-delen av spillet. Tanken på at jeg kan lage min helt egen unike skapning er... vill! Skal bli interresant å få min helt egen stil på byen og! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Folkens. Se nøye på dette bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legger merke til at skapningen har våpen i hånda Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Det ser absolutt spennende ut, ble litt forelsket første gang jeg så en lang video av det. Eneste jeg er redd for, er at det skal bli kjedelig utover i spillet. Kommer til å holde på lenge i tide pool:) 8066723[/snapback] etter det jeg har sett så blir det vel at man utvikler seg fort, men man har muligheter for og holde seg i en phase så lenge man vil. bare man ikke klikker på egget man legger for og utvikle seg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Haha, etterhvert som en hel verden av kreative gamere får tak i dette, så tipper jeg vi fort får se massevis av bilder og film av alle mulige slags skapninger. :!: Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Haha, etterhvert som en hel verden av kreative gamere får tak i dette, så tipper jeg vi fort får se massevis av bilder og film av alle mulige slags skapninger. :!: 8067794[/snapback] ikke bare bilder og filmer! Utviklere skal lage en Hovedbase der skapningene dine blir lagret og sendt til andre spillere. så du har mulighet til og se feks et dyr jeg har laget som da kommer i spillet ditt, på andre planeter osv. les mer om det her; http://www.xspore.com/multiplayer.html Endret 3. mars 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dette er et spill jeg gleder meg stort til. Det blir en helt ny type spill med så utrolig mye du kan gjøre selv. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg