Zirus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 har prøvd å delt filer over LAN, er egentlig ikke helt sikker hvordan man gjør dette med flere pc'er i gruppen. Kan fortelle hva jeg har gjort: har gjort om mappene jeg vil dele til ''delbare'' har prøvd å lage et lite nettverk Mshome, men det er akuratt som de på nettverket ikke ser meg/de ser meg, noe som jeg synes er merkelig fordi brannmur i windows er nede... takker for evt. alle svar Lenke til kommentar
veitch Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jaha, så folk sitter på lan og aner ikkje korleis ein deler filer Prøv dette: - Høyreklikke på diskikonet i My Computer - Velg Sharing and Security - Følg instruks som Microsoft kommer med videre. Lykke til Endret 3. mars 2007 av veitch Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 men ser ikke de andre i arbeidsgruppen der... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Start --> Kjør... --> \\navn_på_pc. Slik ser du hva andre deler på netverket... Og vis du vil vite navnet på pc'en din, høyreklikk på min datamaskin og velg egenskaper. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 eventuellt \\ip-adresse hvis ikke navnet funker.. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sett opp et nytt nettverk. Sjekk at nettverksnavnet blir det samme på alle maskinene. Hak av for deling av filer og skrivere. Kjør samme veiviser på alle maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå