Dancarls Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei, takk for ev. svar og for at du i det hele tatt leser dette Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny PC, jeg skal først og fremst bruke den til spilling; og lurer på om det er noen som vet om noen bra oppsett, og ev. hvor jeg kan bestille det fra? Jeg kommer nok ikke tl å bruke så mye mer enn 20 000 på den. Lenke til kommentar
strexx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hvis du først og fremst skal bruke den til spilling er det ikke dumt å legge penger i det.. når du sier du skal bruke 20k, har du noe deler i det hele tatt og hva er du på jakt etter?? fancy kabinett med mye lys i vifter og diverse kontrollere? eller er det ikke så farlig?? skulle jeg bygd meg pc HELT fra scratch i dag, veit jeg hva jeg ville kjøpt men hva man ønsker er smak og behag... noen sverger til AMD mens andre, som jeg, er pentium frelst.. så egentlig er det liten vits å spørre om hva som er best, for det vil det alltid være delte meninger om, og det vil være noe som utifra tester er bedre enn andre.. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) jo da,, riktig som du sier ,, men intel er best cash for performance,, men hva skal du ha ? bare kabinett med stuff, eller med skjerm tastatur og mus kan godt sett opp no til deg Endret 3. mars 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Dancarls Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ingen deler, så det betyr at jeg trenger en full pakke med skjerm, tastatur, mus, og selve maskinen. Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan kabinette ser ut, bare om det som er inni. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg har ingen deler, så det betyr at jeg trenger en full pakke med skjerm, tastatur, mus, og selve maskinen. Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan kabinette ser ut, bare om det som er inni. 8067113[/snapback] oki doki la opp oppsett , med bra hk, bra cpu ,,2gig ddr2 8000 ( 1000mhz ) zalman kjøling, 600w ocz psu, lian li kabinett, logitech g5 og g15 ( har g5 og g15 selv syns de er bra ! anbefales tastaturet med svensk layout ,, handlevogn. Endret 3. mars 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Dancarls Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ingen deler, så det betyr at jeg trenger en full pakke med skjerm, tastatur, mus, og selve maskinen. Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan kabinette ser ut, bare om det som er inni. 8067113[/snapback] oki doki la opp oppsett , med bra hk, bra cpu ,,2gig ddr2 7200 ( 1000mhz ) zalman kjøling, 600w ocz psu, lian li kabinett, logitech g5 og g15 ( har g5 og g15 selv syns de er bra ! anbefales tastaturet med svensk layout ,, handlevogn. 8067131[/snapback] Tusen takk! oppsettet ser veldig bra ut. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ingen deler, så det betyr at jeg trenger en full pakke med skjerm, tastatur, mus, og selve maskinen. Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan kabinette ser ut, bare om det som er inni. 8067113[/snapback] oki doki la opp oppsett , med bra hk, bra cpu ,,2gig ddr2 7200 ( 1000mhz ) zalman kjøling, 600w ocz psu, lian li kabinett, logitech g5 og g15 ( har g5 og g15 selv syns de er bra ! anbefales tastaturet med svensk layout ,, handlevogn. 8067131[/snapback] Tusen takk! oppsettet ser veldig bra ut. Takk for hjelpen 8067157[/snapback] bare hyggelig , skal overklokke ? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 så fint ut det...kan tilføye at det ser ut som om de har 8800GTX til under 4K på masterit.no: http://www.masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584;c:36132 Lenke til kommentar
Dancarls Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ingen deler, så det betyr at jeg trenger en full pakke med skjerm, tastatur, mus, og selve maskinen. Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan kabinette ser ut, bare om det som er inni. 8067113[/snapback] oki doki la opp oppsett , med bra hk, bra cpu ,,2gig ddr2 7200 ( 1000mhz ) zalman kjøling, 600w ocz psu, lian li kabinett, logitech g5 og g15 ( har g5 og g15 selv syns de er bra ! anbefales tastaturet med svensk layout ,, handlevogn. 8067131[/snapback] Tusen takk! oppsettet ser veldig bra ut. Takk for hjelpen 8067157[/snapback] bare hyggelig , skal overklokke ? 8067174[/snapback] Jeg er ganske fersk med overklokking, så jeg tror ikke det Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ingen deler, så det betyr at jeg trenger en full pakke med skjerm, tastatur, mus, og selve maskinen. Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan kabinette ser ut, bare om det som er inni. 8067113[/snapback] oki doki la opp oppsett , med bra hk, bra cpu ,,2gig ddr2 7200 ( 1000mhz ) zalman kjøling, 600w ocz psu, lian li kabinett, logitech g5 og g15 ( har g5 og g15 selv syns de er bra ! anbefales tastaturet med svensk layout ,, handlevogn. 8067131[/snapback] Tusen takk! oppsettet ser veldig bra ut. Takk for hjelpen 8067157[/snapback] bare hyggelig , skal overklokke ? 8067174[/snapback] Jeg er ganske fersk med overklokking, så jeg tror ikke det 8067204[/snapback] da kan du kjøpe noe billigere ram , eller så kan du ha muligetene , og få ( de få små % mer performance, noen sier de er der , andre ikke ) hehe det blir en bra pc, , som sagt , får 8800gtx til ca 4k , så kanskje kjøpe det utenom = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå