Jennifer Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Til våren kommer "skal vi danse" konseptet, på skøyter ! Og selveste Sandra Lyng Haugen skal være med Skal du se på? Link Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Aldri i livet. <-- meget sterkt punktum. Syns hele opplegget er for dumt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som er med på et lite veddemål? "Vil en deltager bli truffet av en skøyte?" Selv sier jeg Ja, noen som tør å vedde imot? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som er med på et lite veddemål? "Vil en deltager bli truffet av en skøyte?" Selv sier jeg Ja, noen som tør å vedde imot? 8066337[/snapback] Håper nå inderlig at det skjer noe sånt, så "kansje" jeg orker å titte litt på det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vil debatten rase heftig om hvorvidt Sandra Lyng Haugen er utrolig dum eller dødssexy? Jeg tør vedde JA. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Debatten rundt hva man så under isdanser skjørtet til sandra kommer nok til å gå som bare det ja.. folk kommer til å sitte en halvmeter foran tve skjermene hver sending.. ingen trafikk i bgatene eller noen ting.. blir som en forlatt landsby i en gammel vestern film.... men det kan jo bli litt fancy med skøyter da, kan jo bli noen reale opkuttingsskader og en del morro å se fram til...! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg skal se på det helt til Sandra Lyng Haugen blir stemt ut. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tror nok ikke du er aleine om det nei Lenke til kommentar
megosta Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Sitte foran TV'n å se på en gjeng med B-kjendiser kravle rundt på isen i miniskørt, vedsiden av en profesjonel kunstløper? Ja, hvorfor ikke? Tror nok det kommer til å ende med at noen lander på hode. Det vil jeg ikke gå glipp av Endret 3. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå