Gå til innhold

Filmer du aldri har sett og aldri kommer til å se


Armageddon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blair witch project, og det meste av skrekkfilmer.

Jeg liker ikke skrekkfilmer.. 8 Mile er faktisk en ganske OK film, synes jeg.

8075876[/snapback]

 

Den har ikke jeg heller tenkt til aa se, av samme grunn. I tillegg har jeg ikke tenkt aa se "The Ring" 1 og 2, "The Grudge" 1 og 2 med det foerste.

Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til og se filmer som velger artister til og spille hovedrollen. Som: Crossroads, 8 Mile, Get Rich or Die Tryin osv.  :nei:

8068313[/snapback]

Så enig, så enig.

8079936[/snapback]

Syns nå ikke 8 Mile var så gærli som jeg vil anta Crossroads, Get Rich or Die Tryin' eller Glitter er. Men generelt, veldig enig i deg.

Lenke til kommentar
Syns nå ikke 8 Mile var så gærli som jeg vil anta Crossroads, Get Rich or Die Tryin' eller Glitter er. Men generelt, veldig enig i deg.

8080054[/snapback]

 

Det er vel mer Curtis Hanson (L.A. Confidential og Wonder Boys) sin feil enn Eminen sin feil for å si det sånn. De to som har laget Crossroads og Glitter gidder jeg ikke og rippe opp hva de har laget før, ingen alt for bra filmer der for å si det sånn...

 

Men den jeg ikke skjønner er Jim Sheridan (My Left Foot, In the Name of the Father og The Boxer), hvordan har han klart å bli lurt til å lage Get Rich or Die Tryin'. Det var vel helt sikkert nok nuller på den sjekken vil jeg tro :roll:

Lenke til kommentar

Brokeback mountain skal jeg holde meg unna. Western skal være hardbarkede og tøffe, ikke noe slags følelsesmessig fjas. Når jentene valfarter til kinoene for å se en westernfilm og kommer salige tilbake, er dette er stort "hold deg unna"-skilt.

 

En filmatisering av Hobitten må bli en nedtur når man har et sterkt forhold til boka. Er redd det kan bli for mye kampscener og annet tull i forhold til orginalhistorien, og at de ikke klarer å få fram den lune tonen boka har, og som gjør den unik som historie.

Lenke til kommentar
Brokeback er ikke mye westernfilm. Ser vi gjennom sjangerkategoriseringen på IMDb finner vi "Gay Cowboy", "First Gay Sexual Experience", "Blood On Shirt " og "Sheep" (jeg kødder ikke, sjekk selv), men western dukker ikke opp.

8082364[/snapback]

 

Det visste ikke jeg, for jeg har ikke sett den (eller studert den på imdb). Alt jeg har fått med meg er i media, og der har de vel sagt det er en "gay-western". Dem om det, jeg holder meg unna hva de enn kaller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...