abandoned Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Scarface, tviler på at jeg noen gang kommer til og se den Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 På tide at Herr Jenssen fikk sin egen anmeldelsestråd. 8066300[/snapback] Jeg kommer aldri til å se mer av Ringenes Herre. Så den første, det var nok. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Samtlige filmer av Bruce Lee, etc. Hater kampsport i filmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Scarface, tviler på at jeg noen gang kommer til og se den 8068404[/snapback] Godt valg Noen spessiel grunn? Personlig så hadde jeg vel heller ha valgt Crossroads eller Glitter når jeg skal gjøre sånne valg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Scarface, tviler på at jeg noen gang kommer til og se den 8068404[/snapback] Godt valg Noen spessiel grunn? Personlig så hadde jeg vel heller ha valgt Crossroads eller Glitter når jeg skal gjøre sånne valg. 8074432[/snapback] Finnes da mange grunner til å ikke se Scarface! Blant annet at man slettes ikke liker å se de aller, aller beste gangsterfilmene som finnes. Den grunnen holder da i massevis! Endret 4. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Likte ikke mean girls. Så den sammen med en gjeng, og vi lot jentene få velge film. Hele filmen var ren idioti.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Finnes da mange grunner til å ikke se Scarface! Blant annet at man slettes ikke liker å se de aller, aller beste gangsterfilmene som finnes. Den grunnen holder da i massevis! 8074721[/snapback] Det er jo sant den grunnen falt meg ikke inn en gang Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Likte ikke mean girls. Så den sammen med en gjeng, og vi lot jentene få velge film. Hele filmen var ren idioti.. 8074771[/snapback] Men denne tråden handler jo om filmer som du IKKE har sett, og som du heller IKKE SKAL se. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kommer nok aldri til å se "Music and Lyrics". Drew Barrymore og Hugh Grant. Blir det verre?! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kommer nok aldri til å se "Music and Lyrics". Drew Barrymore og Hugh Grant. Blir det verre?! 8075224[/snapback] Ja. http://www.imdb.com/title/tt0775539/ Skulle hatt endel penger for å se den filmen der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kommer nok aldri til å se "Music and Lyrics". Drew Barrymore og Hugh Grant. Blir det verre?! 8075224[/snapback] Ja. http://www.imdb.com/title/tt0775539/ Skulle hatt endel penger for å se den filmen der. 8075313[/snapback] Jeg har sett You Got Served to ganger, så jeg skal nok klare å komme meg gjennom den. ^^ Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har sett You Got Served to ganger, så jeg skal nok klare å komme meg gjennom den. ^^ Du må ha en sterk psyke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 8 Mile blir aldri brutt forseglingen på. Verste julegaven noensinne. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har sett You Got Served to ganger, så jeg skal nok klare å komme meg gjennom den. ^^ Meget modig. Klarte bare å se litt av filmen før jeg tok den av. 8 Mile blir aldri brutt forseglingen på. Verste julegaven noensinne. Eminem i en film *grøsse*. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 8 Mile er faktisk ikke så ille som man skulle tru. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, 8 Mile kommer nok ikke jeg heller til å se, + samtlige andre filmer hvor rappere og andre idioter finnes blant hovedrollene. Kall meg generaliserende, men så kan jeg ikke si jeg noen gang har sett noe som gjør dem fortjent til å få en sjanse. Disse nigga-rapperne er bare helt kokt i hodet (da prater jeg ikke om hudfarge, men om attitude, altså de som synger om niggas, hoes, pops, caps, asses, drugs, osv). Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Blair witch project, og det meste av skrekkfilmer. Jeg liker ikke skrekkfilmer.. 8 Mile er faktisk en ganske OK film, synes jeg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 8 Mile var en nokså bra film. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kommer aldri til å se The Butterfly Effect 2! Eneste filmen jeg kommer på nå som jeg aldri vil se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå