Gå til innhold

Filmer du aldri har sett og aldri kommer til å se


Armageddon

Anbefalte innlegg

Filmer som du aldri har sett og aldri du kommer til å se.. Kom med dem. Gi også en begrunnelse for det. Dette er da gjerne filmer som suger balle. Regner med det blir nevnt både gode og dårlige filmer her. Om man der en bra film nevnt er det ikke grunn til å flame. Husk at vedkommende ikke har sett filmen.. :p

 

Må nominere Ghost Rider. Filmen ser idiotisk ut og konseptet ser ut til å være hentet ifra en gammel tegneserie for barn. Mugne omtaler hjelper heller ikke. Tror aldri jeg kommer til å se den faktisk.

 

Amdre filmer.. hmm. Mona Lisa Smile. Navnet høres kjedelig ut, og det samme gjør skuespillerne. Er ikke helt min type film heller. (Tror jeg ikke.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at det er noen film jeg aldri kommer til å se, for sånn vet man jo ikke. Ville nok sett hvilken som helst film under de rette omstendighetene eller for den rette bestikkelsen. :!:

Men det er klart an noen filmer, som f.eks den Crossroads-filmen med Britney Spears, er det vel utenkelig at jeg noensinne kommer til å se frivillig.

Lenke til kommentar

*Samtlige filmer med navnet til Jessica Simpson på coveret

*Kommende filmer med Cris Klein, Tom Cruise eller Katie Holmes

*Lange, flate ballær

*En del norske "komedier" jeg ikke husker navnet på akkurat nå

 

Forresten; Jake Gyllenhaal er ingen homofil cowboy, han er en over gjennomsnittlig god skuespiller som spiller en homofil cowboy.

Lenke til kommentar
Forresten; Jake Gyllenhaal er ingen homofil cowboy, han er en over gjennomsnittlig god skuespiller som spiller en homofil cowboy.

8066658[/snapback]

 

Da ligner jeg kanskje på karakteren han spiller i filmen da :roll:

8067835[/snapback]

Drar du ofte på campingtur med kompiser, eller er det cowboyhatten din som gjør det?

 

Alle har godt av å se Brokeback Mountain, den er nydelig på alle måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...