chickencurry Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei, kan noen hjelpe fortapte lille meg? Prøvet en liten overklokking av min P4 2.4Ghz. Satt den opp til rundt 2,6Ghz og dermed opplevet jeg at lydkortet "forsvant" når jeg startet opp maskinen igjen. Etter at jeg prøvet lavere hastighet, ble lydkortet funnet av wintendo, men jeg fikk ikke lyd ut av det. Ikke før jeg satt hastigheten tilbake på defaulten min (2.4ghz) hørte jeg lyd fra maskinen igjen. Noe jeg driter meg ut på her, eller? Brukte et abit bd7ii Raid med innebygget lydkort.. Takk på forhånd.... Lenke til kommentar
hce Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: chickencurry skrev (2002-12-09 03:08):Hei, kan noen hjelpe fortapte lille meg?Prøvet en liten overklokking av min P4 2.4Ghz. Satt den opp til rundt 2,6Ghz og dermed opplevet jeg at lydkortet "forsvant" når jeg startet opp maskinen igjen. Etter at jeg prøvet lavere hastighet, ble lydkortet funnet av wintendo, men jeg fikk ikke lyd ut av det. Ikke før jeg satt hastigheten tilbake på defaulten min (2.4ghz) hørte jeg lyd fra maskinen igjen. Noe jeg driter meg ut på her, eller?Brukte et abit bd7ii Raid med innebygget lydkort..Takk på forhånd.... Det er PCI hastigheten din som kommer for mye over 33MHz (33MHz er standard). Da kan enheter på PCIbussen slutte å fungere. Vær obs på at AGPbussen også gjerne er låst til PCI*2, og skjermkort pleier ikke å være glad i for høye hastigheter... Lenke til kommentar
chickencurry Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Er det noen måte jeg kan unngå å miste lydkortet på, annet enn å la være å overklokke maskinen? Lenke til kommentar
chickencurry Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Er det noen måte jeg kan unngå å miste lydkortet på, annet enn å la være å overklokke maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå