Gå til innhold

Hvilket er det dårligste spillet du har spilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Supreme Commander!

 

For å være et spill som skulle revolusjonere RTS sjangeren så er dette spillet ekstremt dårlig. For det første så krever spillet unormalt mye fra PCn noe som gir meg dårlig "flyt" når jeg spiller. Har også tilgode å finne noen bra strategier å bruke bortsett fra "bygg masse og knus". Har også møtt på mange irritasjonsmoment som "mobile shield generators", transportskip og "repair depots", disse 3 er altfor knotete i bruk til å kunne brukes på en effektiv måte. Jeg har til nå spilt Campaign med UEF frem til "Black Sun" banen og tenkte jeg skulle spille gjennom ihvertfall en hel campaign.

 

Det er sjelden jeg slår av et spill etter 5min pga kjedsomhet, men det er faktisk tilfelle med Supreme Commander.

8069346[/snapback]

 

ligte dette spillet jeg :fun:

men så har jeg alltid hatt stor interesse for strategi spill ::p:

Lenke til kommentar

Jeg syntes WoW er et bra spill, men det avhenger for mye om du er nolifer eller ikke. dem som har sitti mest foran skjermen er best :roll: stoppa da jeg kom til lvl 60 og var avhengig av å følge en timeplan... :ermm:

 

spiller ikke mye spill, men crackdown er helt på tryne, spnn tegna badcop GTA aktig :no:

 

Axl F

Lenke til kommentar
Jeg syntes WoW er et bra spill, men det avhenger for mye om du er nolifer eller ikke. dem som har sitti mest foran skjermen er best :roll: stoppa da jeg kom til lvl 60 og var avhengig av å følge en timeplan... :ermm:

Axl F

8121621[/snapback]

 

 

Sant det der, de fleste spill belønner ferdigheter, mens WOW bare belønner hvor lenge du sitter foran datan.

Lenke til kommentar
Jeg syntes WoW er et bra spill, men det avhenger for mye om du er nolifer eller ikke. dem som har sitti mest foran skjermen er best :roll: stoppa da jeg kom til lvl 60 og var avhengig av å følge en timeplan... :ermm:

Axl F

8121621[/snapback]

 

 

Sant det der, de fleste spill belønner ferdigheter, mens WOW bare belønner hvor lenge du sitter foran datan.

8125381[/snapback]

 

Gjelder ikke bare WoW, men også de fleste andre MMOs som WoW kan sammenlignes med. Håper virkelig AoC klarer å endre den trenden når det kommer. :)

Lenke til kommentar

AKKURAT DETTE JEG HÅPER PÅ OG

Har spilt GW, men ikke WoW, men jeg synes at dette spillet skiller seg litt ut siden du kommer til høyeste level fort, likevel er jeg ikke fan av rpg så jeg spilte ikke så mye uansett. Så lenge jeg ikke har venner å spille sammen med så jeg gidder ikke spille det .

Endret av gormers
Lenke til kommentar

World of Warcraft.

 

Nuff said.

 

Prøver ikke å skape en heftig diskusjon her nå, men er etter min mening det kjedeligste spillet jeg har spilt. Kan nevne dog at jeg kun kjøper og spiller de spillene jeg vet vil være interessante for meg. Har gjort ett bomkjøp, og det er Driv3r. Det er etter min mening også bedre enn WoW. Har ikke kjøpt det møkkaspillet (WoW) selv, men har settet meg ned og prøvd det flere ganger. Hvordan folk kan bli avhengige av det makkverket skjønner jeg ikke.

 

Men folkens, min mening.

Lenke til kommentar
Jeg syntes WoW er et bra spill, men det avhenger for mye om du er nolifer eller ikke. dem som har sitti mest foran skjermen er best :roll: stoppa da jeg kom til lvl 60 og var avhengig av å følge en timeplan... :ermm:

Axl F

8121621[/snapback]

 

 

Sant det der, de fleste spill belønner ferdigheter, mens WOW bare belønner hvor lenge du sitter foran datan.

8125381[/snapback]

 

Jeg satt ofte 6 timer daglig og spilte, uten å få en eneste epic. Jeg var aldri i MC, BWL eller AQ.

Etter å ha spilt like lenge som jeg brukte til lvl 60 var en kompis av meg godt på vei mot fullt tier 2 set.

 

Samtidig eide jeg folk som hadde spilt mye lenger og med langt bedre utstyr enn meg i PvP fordi jeg hadde lært meg å spille klassen min.

 

Altså - det handler ikke om hvor mye tid du bruker - det handler om hvordan du bruker den. Og det handler også om ferdigheter. Du kommer ikke inn i et bra raideguild uten videre, og du vinner ikke over folk med bedre utstyr enn deg bare fordi du har spilt lenger.

Lenke til kommentar
Eragon på pc må være bland de dårligste.

 

Elendig grafikk, dårlige kameravinkler, enda dårligere lydeffekter, og crappy styring.

 

Enda dårligere enn Harry Potter spillene.

8120646[/snapback]

Nå er jo en uvanelig stor del av spill som er basert på filmer søppel, dette har vært slik siden C64 eller før.

Flere grunner til dette, spillene blir ofte lansert for tidlig for å dra nytte av hype over filmen så de virker halvferdige uten sjell og med dårlig handling.

De fleste filmer egner seg ikke som spill, det beste du kan gjøre er å legge spillet til samme miliø som filmen og bruke skuespillerene.

Det finnes hedelige untak men generelt så bør det ringe en alarmbjelle når du ser et filmbasert spill.

Lenke til kommentar

uten tvil : Final FAntasy X-2

 

bare tre halvnakne kjerringer, intet sphere grid (bare kjip level-up), middelmådig musikk, kjipeste battle-theme EVER! ingen Uematsu, for åpent, og ikke særlig bra. Yuna var dessuten FOR forskjellig i fra X. kommer bare til å støve ned på hylla eller bli kastet. det er dessuten en god ripe i plata akkuratr på begynnelsen til kapittel 2...

Lenke til kommentar
Eragon på pc må være bland de dårligste.

 

Elendig grafikk, dårlige kameravinkler, enda dårligere lydeffekter, og crappy styring.

 

Enda dårligere enn Harry Potter spillene.

8120646[/snapback]

Nå er jo en uvanelig stor del av spill som er basert på filmer søppel, dette har vært slik siden C64 eller før.

Flere grunner til dette, spillene blir ofte lansert for tidlig for å dra nytte av hype over filmen så de virker halvferdige uten sjell og med dårlig handling.

De fleste filmer egner seg ikke som spill, det beste du kan gjøre er å legge spillet til samme miliø som filmen og bruke skuespillerene.

Det finnes hedelige untak men generelt så bør det ringe en alarmbjelle når du ser et filmbasert spill.

8134625[/snapback]

007 Goldeneye til N64 er jo tidenes spill!

Lenke til kommentar
Hvorfor så aggressiv? Jeg er jo enig i hva dere begge sier. Hva som er dårlig med den er vel gjennomdiskutert nå.

8103298[/snapback]

 

Jeg leste feil, sorry. Trodde du sa at ingen var enig. Så ikke at du skrev at ingen ikke var enig. Beklager. :blush:

 

EDIT: Det er forresten snodig at så få (om noen i det hele tatt, egentlig?) har klart å komme med en ordentlig begrunnelse for hvorfor WoW er så dårlig. Har dere prøvd ut WoW i det hele tatt egentlig? Jeg spår jeg får mange løgnhals-svar nå. "Ja selvsagt har jeg det!", osv. Jeg har aldri vært noen fan av WoW, og personlig kan jeg ikke se hva den egentlige grunnen til at så mange flere spiller WoW enn andre online-spill. Jeg ser ikke det spesielle i det. Men igjen, jeg har spilt det alt for lite til å kunne dømme det. Spillet er langt ifra det dårligste jeg har spilt. Det er godt oppbygget, har masse frihet, ser bra ut (veldig fin, tegneserieaktig grafikk i ekte WarCraft-stil), og det fungerer generelt sett veldig bra. Dessuten har spillet en mer eller mindre uendelig varighet (det er jo et MMO, tross alt, med nye oppdateringer hver uke). At folk sier det er det dårligste spillet de har spilt, tyder enten på at de ikke har spilt veldig mange spill, eller at de rett og slett ikke gidder å tenke bedre etter. Det finnes tusenvis av spill som er dårligere enn WoW.

 

Gormers: Jeg kan ikke si dette med absolutt 110% sikkerhet, men jeg er likevel relativt sikker på at WoW fikk flere Game of The Year-priser enn RE4.

8105979[/snapback]

 

Jeg prøvde en 10 dagers prøve versjon av WoW.

Grunnen til at jeg ikke kan fordra det er at det er alt for mange "Drep 20 Ulver" og "Finn 10 kongler" oppdrag.

Sånne oppdrag engasjerer meg ikke.

 

Hadde kampsystemet vært moro hadde sikkert vært litt moro men jeg følte ikke at det var jeg som spilte føltes mer som bare å se på at kampen ble utspilt foran deg og det eneste du kunne gjøre var og sende inn kommandoer nå og da.

Lenke til kommentar
Hadde kampsystemet vært moro hadde sikkert vært litt moro men jeg følte ikke at det var jeg som spilte føltes mer som bare å se på at kampen ble utspilt foran deg og det eneste du kunne gjøre var og sende inn kommandoer nå og da.

8139016[/snapback]

 

haw haw haw... Spill på et høyere nivå, bossfights og Player vs Player, så blir det noe annet. Men du har delvis rett også.

Lenke til kommentar

Populous - The Beginning: Fordi det var helt ubegripelig kjedelig. En kamerat av meg kjøpte det til PS1 for fullpris. Tror ikke han spilte det i mer enn kanskje 4 timer til sammen.

 

CS: Fordi multiplayerspill interesserer meg rett og slett ikke, og CS har liksom.. det er ingen historie der. Ingenting som gjør at jeg føler at jeg har noe grunnlag for å spille det. Nå skal det sies at jeg har riktignok bare spilt det èn gang, men jeg avskydde det med èn gang.

 

GoldenEye (til N64): Det er egentlig ikke det at spillet er elendig, men jeg syns rett og slett bare det var, og er, helt ubegripelig overvurdert. Jeg har aldri likt det. Samme kan vel sies om Zelda-spillene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
*snip*

Samme kan vel sies om Zelda-spillene jeg har prøvd.

8170746[/snapback]

 

[spøkemodus] :ohmy: Hva har Zelda-spillene noen gang gjort deg? :cry: [/spøkemodus] Det er lov å ikke like samme spill, dermed også å mislike spill andre elsker. ;)

 

Zelda: A Link to the past :love: Det bar derfra til Diablo II, og det kan vel sies å være de to spillene jeg virkelig har likt utrolig godt (for å gå stikk i strid med topic i tråden jeg selv startet).

 

 

For å gå on-topic igjen så må jeg få legge til en tittel i min hat-liste:

The adventures of Hyperman

 

Hvorfor? Bildet taler litt for seg. Det at det kom bundle med min gamle IBM 486 (66MHz, 16MB ram) sier også sitt, IBM multimedia studios er jo ikke kjent for noen knalltitler så vidt meg bekjent.

post-87381-1174086952_thumb.jpg

 

Lille meg hatet dette spillet så grådig i en alder av 9 år at jeg den dag i dag, som 21-åring, fremdeles får brekninger bare ved tanken på Hyperman.

 

EDIT:

Merker det er litt vanskelig å sette foten på nøyaktig hva det var med dette spillet som skapte en slik intens kvalme i kroppen, men om noen der ute har prøvd det forstår de det sikkert!

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Close Quarters Combat - Har ikke ord for det...

 

Jaws - Tankeløst og meningsløst. svømme rundt å drepe mennesker.. lol..

 

Goldeneye Rouge Agent - Helt bak mål. og har ikke den james bond følelsen som ae andre spillene..

 

Larry 8 - Skjønnte ikke hvorfor dem ikke ga seg på 1'ern..

 

Transformers - Ikke helt hva man forventer.. null aksjon og elendige transformers..

 

+++++ mange flere spill.. husker ikke halvparten av dem engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...